Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Chrissjo1982 skrev (4 minutter siden):

Noen som bestilte på forrige CDOON-slipp som har fått oppdatering i ordren sin? :)

Ingen oppdatering her😕 kun ett svar på mail at de regnet med at vi som har bestilt ville ha den innen 30/8. 
Merker jeg er sykt spent og nervøs🤪

• Liker 1
Skrevet
Chrissjo1982 skrev (8 minutter siden):

Noen som bestilte på forrige CDOON-slipp som har fått oppdatering i ordren sin? :)

Står fortsatt "Behandles" hos meg. Venter i spenning!

Skrevet

Samme her! Krysser fingrene! Har Xbox Series X og tenkte egentlig å vente med PS5 til jeg bare kunne gå inn i butikken og plukke opp en, men så fant jeg bla denne tråden og ble litt revet med i jakten! 🤣

I tillegg klør det i fingrene etter å spille Miles Morales. ELSKET det første Spider-Man spillet!

Skrevet
Chrissjo1982 skrev (9 minutter siden):

Hei! Bestilte min digital edition forrige onsdag. Står fortsatt i ordren at den behandles. Går utifra at de sendes ut siste dag denne måneden siden det var det som stod på nettsiden dagen eg bestilte. 😊

Skrevet

Jeg fikk ikke tak i noe den runden som var nå. Dere som har fulgt med en stund, hvor lang tid tar det mellom hver runde med nye konsoller for tiden?

Skrevet
3 minutes ago, Larren1999997 said:

Noen som har oppdateringer på hvem som vil legge ut neste ps5ene eller tips til hvilken nettside man bør følge med på?

Følg med her noen uker, så får du nok PS5. Slik fikk jeg tak i PS 5 :) Kongetråd!

• Hjerte 1
Skrevet
5 hours ago, Underkiller said:

Jeg fikk ordrebekreftelse 20 aug, enda ikke sendt hmm

Samme her, de sa det tar en til to dager å bekrefte et kjøp manuelt da de sjekker at alle bare bestille en. Tror vi får høre mer i morgen. 

Skrevet

Har noen nogenlunde oversikt på hvilke nettbutikker som *oftest* har digital PS5, når disse salgene pleier å være? Jeg har skjønt at PS5 med disk er mest solgt/lettest tilgjengelig, selv om jeg bare har fulgt med i noen uker nå... Men digital er visst litt mindre, og det er ganske avgjørende for min del. 

Skrevet
Dan- skrev (11 minutter siden):

Har hatt mulighet til å kjøpe disk versjonen over 14 ganger nå via diverse nettsider, men venter på digital selv, har ikke sett den for salg personlig så er umulig å si. Den er dessverre ikke ettertraktet så forhandlerne prioriterer den ikke.

Shit. Hadde muligheten til å tå tak i disk tidligere i uka, når CDON hadde tilbud...Må vel bare bite i det sure eplet, da. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...