Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Compostable skrev (2 minutter siden):

For et par uker siden lå både CDON, NetOnNet og ikke minst Coop ute over tid (spesielt COOP og CDON lå ute i timer).

Det finnes håp!

Hadde selvsagt ekstremt flaks at jeg satt på PCen akkurat da mailen med varsel fra denne tråden kom😲

Lenke til kommentar

Skulle egentlig ha malt ferdig hjemmekinoen, men tør ikke stole på epostvarslingene så sitter bare her å refresher forumet i håp om å ramle over et tilbud på disk-versjon.. 
Spørs om jeg må gå for en på finn til blodpris og heller få malt siste strøket i kinoen så jeg får hengt opp TV'n i kveld.. 

Lenke til kommentar
Presley skrev (1 minutt siden):

Skulle egentlig ha malt ferdig hjemmekinoen, men tør ikke stole på epostvarslingene så sitter bare her å refresher forumet i håp om å ramle over et tilbud på disk-versjon.. 
Spørs om jeg må gå for en på finn til blodpris og heller få malt siste strøket i kinoen så jeg får hengt opp TV'n i kveld.. 

Big up for disk-versjon. Jeg venter også på den :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
14 minutes ago, Compostable said:

For et par uker siden lå både CDON, NetOnNet og ikke minst Coop ute over tid (spesielt COOP og CDON lå ute i timer).

Det finnes håp!

Jeg la inn på det CDON-slippet, men foreløpig står ordren fortsatt bare som behandles, så vet jo foreløpig ikke noe om når man får den.

Men skissert slippdato for den bestillingen var vel på mandagen som kommer, men er litt skeptisk til hvor gode logistikklinjer de har i disse dager, eller om dette bare var en skissert dato som lett kan bli forskjøvet.

Lenke til kommentar
Laplace79 skrev (2 minutter siden):

Noen som har erfaring med Cumputersalg AS på CDON?

Har høy stjerne på trustpilot men det trenger ikke alltid bety så mye...

Litt rart at de legger det ut under mobiltelefoner og ikke konsoller og at de først legger ut noen så tomt og så noen flere.

Link?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...