Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Saykin skrev (2 minutter siden):

Noen som har fått ordrebekreftelse etter å ha bestilt fra NetOnNet? Gått 15min nå, pengene har blitt trukket, men ikke fått e-post om ordrebekreftelse.

Hei, 
Ja jeg fikk det så og si med en gang. Kan dog være at de har godt med pågang nå ? 

• Like 1

3 minutes ago, Saykin said:

Noen som har fått ordrebekreftelse etter å ha bestilt fra NetOnNet? Gått 15min nå, pengene har blitt trukket, men ikke fått e-post om ordrebekreftelse.

Ja, fikk ordrebekreftelse på mail så og si umiddelbart etterpå.

• Like 1

3 minutes ago, Nisirius said:

Hei, 
Ja jeg fikk det så og si med en gang. Kan dog være at de har godt med pågang nå ? 

1 minute ago, vandrewal said:

Ja, fikk ordrebekreftelse på mail så og si umiddelbart etterpå.

Der kom den til slutt! Huff, var klar til å prate med chatten. Trodde kanskje jeg hadde skrevet feil e-post :D Krysse fingrene for at jeg endelig får tak i en disk versjon. 

Saykin skrev (5 minutter siden):

Snakket med support, det kan ta opptil 20 min og de sjekker slik at folk bare får bestilt 1 per stykk. Fikk bekreftelse etterhvert :)

• Like 1

Håper mange fikk tak i en PS5 nå 👍, står fortsatt at de har på lager nå etter en time, så viker som om de har fått inn en stor levering.

• Like 1

1 hour ago, Compostable said:

Herlig. Da avbestilte jeg ps5 med disc som jeg bestilte i går på CDON og bestilte heller en digital i dag. Takk for at dere deler!

Venter til jeg får den fra NetOnNet i hendene, men snakket du bare med support for å avbestille?

21 minutes ago, Saykin said:

Venter til jeg får den fra NetOnNet i hendene, men snakket du bare med support for å avbestille?

Den er ikke sendt enda, så bare skrev til kundeservice. Sender de begge er jeg ganske trygg på å få solgt den andre uansett.. 

Sikkert et meget dumt spørsmål, men jeg fikk bestilt meg en PS5 på CDON i dag og har fått bestillingsbekreftelse på mail.

Vil det da si at PS5 er i boks?

Toroto90 skrev (2 minutter siden):

Sikkert et meget dumt spørsmål, men jeg fikk bestilt meg en PS5 på CDON i dag og har fått bestillingsbekreftelse på mail.

Vil det da si at PS5 er i boks?

Du er garantert en da ja.

• Like 1