Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Øyvind S skrev (7 minutter siden):

Fikk lagt i handlekurv når det stod 100+ på lager, men fikk ikke valgt leveringsmetode... Oppdaterte og da var det utsolgt😒

Samme her.. Trodde den ble reservert når man la den i handlekurven. 

Endret av Ellensen
Lenke til kommentar
35 minutes ago, merayen said:

https://www.elkjop.no/product/gaming/spillkonsoll/playstation-konsoller/220276/playstation-5-ps5

På lager!

Jeg kjøpte dessverre Platekompaniet bundle til 8999kr... Skulle ha ventet i noen minutter...

For sent nå, men du kunne vel ha avbestilt igjen hos Platekompaniet? Det hadde jeg gjort... og hvis det ikke var mulig hadde jeg likevel kjøpt hos Elkjøp og solgt bundle-skiten videre til samme pris som jeg kjøpte for.

Lenke til kommentar
Peppep skrev (20 minutter siden):

For sent nå, men du kunne vel ha avbestilt igjen hos Platekompaniet? Det hadde jeg gjort... og hvis det ikke var mulig hadde jeg likevel kjøpt hos Elkjøp og solgt bundle-skiten videre til samme pris som jeg kjøpte for.

Det har du rett i. Men opprettet ikke konto, så må vel bruke 14 dagersreturrettet og det styret der, tror jeg?

Om noen føler at de vil betale 8990kr for en PS5 bundle (PS5 diskversjon, headset, ekstra kontroller, ladestasjon, 400 PSN), til min innkjøpspris, så kan jeg selge når jeg får den. Må hentes, bor i Oslo. På den betingelsen at jeg får bestilt en annen en før salget 😛

Endret av merayen
Lenke til kommentar
hanspw skrev (3 minutter siden):

Skal se at Elkjøp leverer min ordre før jeg tror det.. men dersom den leveres har jeg fortsatt en reservasjon hos komplett med ordredato 28/6-2020 som jeg kan motta og videreselge når den kommer. Enkleste i såfall til noen som bor i Trondheim.

 

Bor i Trondheim, så er bare å si fra om du skal selge den ene 😊

Lenke til kommentar

Fikk òg bestilt. Men korleis er erfaringa med Elkøp med tanke på ps5? Kan ein føle seg trygg på å få tilsendt, eller er det ein viss sjanse for at ordren blir kansellert? Det vil det vel alltid være, men tenker sjølvsagt spesielt på slik situasjonen har vært med ps5 fram til no.

Har skjønt det slik at Elkøp har holdt på med raffle/konkurransar, i stadan for open bestilling. Så det er muligens ikkje så mange erfaringer?

Lenke til kommentar
xyster skrev (2 minutter siden):

Fikk òg bestilt. Men korleis er erfaringa med Elkøp med tanke på ps5? Kan ein føle seg trygg på å få tilsendt, eller er det ein viss sjanse for at ordren blir kansellert? Det vil det vel alltid være, men tenker sjølvsagt spesielt på slik situasjonen har vært med ps5 fram til no.

Har skjønt det slik at Elkøp har holdt på med raffle/konkurransar, i stadan for open bestilling. Så det er muligens ikkje så mange erfaringer?

De har blitt mye strengere i det siste. Du kan ikke være sikker før du ser den er sendt. Elkjøp er ganske kjappe da, så det ser du nok i løpet av dagen

Lenke til kommentar

Jeg ringte elkjøp nå, egentlig for å høre på status på den første playstation jeg bestilte (med raffle herfra) som ble tilbakekalt under sending.

Fikk hørt at det ikke skal være noe problem, men det kan være et problem med tanke på at det at den var tilgjengelig for allmenns-salg på nettsiden, SOM DA HAR BLITT GJORT MED EN FEIL.

For de skal fortsette med raffle på ps5.

Krysser fingrene for at elkjøp sentralt bare sender ut playstationene

Lenke til kommentar
baltie skrev (1 time siden):

Bundlen er litt overpriset, men jeg vet ikke om jeg ville kalt ekstra kontroller og ladestasjon, begge fra Sony, for søppel. Headsettet er nå så som så. Jeg gikk for denne bundlen forrige uke, er godt fornøyd med det som kom. :)

En ekstra kontroller er helt greit, det tror jeg man gjerne får bruk for-

Ladestasjonen, headsettet og et PSN-kort av alle ting er derimot ting jeg tipper mange ikke trenger. Det minste PK kunne gjort når det er snakk om så mye ekstra tull er å prise bundlen etter hva man faktisk får.

Lenke til kommentar
ljskatt skrev (8 minutter siden):

Jeg ringte elkjøp nå, egentlig for å høre på status på den første playstation jeg bestilte (med raffle herfra) som ble tilbakekalt under sending.

Fikk hørt at det ikke skal være noe problem, men det kan være et problem med tanke på at det at den var tilgjengelig for allmenns-salg på nettsiden, SOM DA HAR BLITT GJORT MED EN FEIL.

For de skal fortsette med raffle på ps5.

Krysser fingrene for at elkjøp sentralt bare sender ut playstationene

Ser ikke hvordan Elkjøp skal kunne kansellere ordrene her. De stod som på lager og prisen var riktig. Fra en kundes side vil det være umulig å forstå at dette ikke var noe de ønsket, å således ingen grunn for kansellering.

Blir noe annet når mange prøver å bruke samme rabattkode...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...