Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Da tror jeg vi roer oss litt ned og kommer tilbake til trådens tema. 

Kommentar på moderator skal tas på PM og ikke i tråden. 

Lenke til kommentar

Rart, status hos Elkjøp står som "Levert", mens hos Posten står det fortsatt "Vi har mottatt informasjon om sendingen, som for øyeblikket befinner seg hos avsender eller er på vei til Brings terminal. Sporingen oppdateres når sendingen har ankommet terminal i mottakerlandet." 

 

Noen som har hatt det samme problemet før? 

Lenke til kommentar
Mr.AMG skrev (3 minutter siden):

Rart, status hos Elkjøp står som "Levert", mens hos Posten står det fortsatt "Vi har mottatt informasjon om sendingen, som for øyeblikket befinner seg hos avsender eller er på vei til Brings terminal. Sporingen oppdateres når sendingen har ankommet terminal i mottakerlandet." 

 

Noen som har hatt det samme problemet før? 

Står samme hos meg. Det er jo ikke et problem i så måte. Hovedlager til Elkjøp er i Sverige. Sporingen blir oppdatert når pakken ankommer norge. Derfra oppdatere sporingen seg forløpende etter hvor den befinner seg.

Lenke til kommentar
2 minutes ago, barezell said:

Står samme hos meg. Det er jo ikke et problem i så måte. Hovedlager til Elkjøp er i Sverige. Sporingen blir oppdatert når pakken ankommer norge. Derfra oppdatere sporingen seg forløpende etter hvor den befinner seg.

Da forstår jeg :D Synes bare det var litt rart at Posten ikke ga noen oppdateringer på pakken siden torsdag.  

Lenke til kommentar
Mr.AMG skrev (6 timer siden):

Rart, status hos Elkjøp står som "Levert", mens hos Posten står det fortsatt "Vi har mottatt informasjon om sendingen, som for øyeblikket befinner seg hos avsender eller er på vei til Brings terminal. Sporingen oppdateres når sendingen har ankommet terminal i mottakerlandet." 

 

Noen som har hatt det samme problemet før? 

Ikke ett problem. Helt vanlig :) Endrer seg nok på mandag/tirsdag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, ljskatt said:

Fikk nå den triste beskjeden i sporingen på pakken: "Recalled by seller"

Kanskje ikke det beste å prøve å få en PS5 gjennom elkjøp sine raffles som slippes ut her

Damn... I fear the same will happen to me. Still waiting, only got confirmation email so far. That sucks. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...