Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

PS5 ØNSKES skrev (1 time siden):

Noen som vet når netonnet og cdon pleier å slippe ut ps5 til salgs når de får inn konsoller? 

Hjelper mye om du har tid til å følge med og slår på varsling i tråden om du ikke alt har gjort det.

Har heldigvis fått tak i, med god hjelp fra folk i tråden her

Tohundrelapp skrev (46 minutter siden):

Elkjøp har nå endret bekreftet lagerdato til 12.07.2021.

Står 05.07.2021 på standard versjonen når jeg var inne og sjekket nå. 

Screenshot_20210628_100058_com.android.chrome.jpg

36 minutes ago, corvy said:

Skal den da ut til åpent kjøp? Ingen lotteri?

Hadde sjokkert meg egentlig, ser på finn at scalper markedet begynner å nærme seg et metningspunkt, prisen nærmer seg det coop tar for å selge PS5, men det skulle jo være mangel på PS5 til 2022

• Innsiktsfullt 1

Bestilte fra CDON på tirsdag 22. kl 14.30, med levering 30.07, regnet med levering tidligst i august. Nå står det at denne er på veg, og kommer før helgen. Jeg var langt i fra først i køen når jeg bestilte denne.

Håper alle som bestilte før meg også får levert sine denne uken. 

7 minutes ago, Kristoffor said:

Bestilte fra CDON på tirsdag 22. kl 14.30, med levering 30.07, regnet med levering tidligst i august. Nå står det at denne er på veg, og kommer før helgen. Jeg var langt i fra først i køen når jeg bestilte denne.

Jeg fikk ordrebekreftelse kl 13.27. Ingen forandring på min ordre enda. Jeg regnet med det ville ta omtrent like langt tid som 7. Juni slippet, da de sendte ut til folk rundt den 20 juni.

Kristoffor skrev (6 minutter siden):

Jeg fikk ordrebekreftelse 13:55 fra CDON, men har ikke fått noen ny oppdatering. Det ser ut for at du har vært heldig her.

Vi andre får håpe at også våre blir sendt snart.

Har ikke vært inne på CDON, men fikk oppdatering fra Bring 9:40 i dag. Innlevert og videresendt fra terminalen i Lørenskog. Ser også at Bring fikk melding om en pakke allerede onsdag 23. juni. 

18 minutes ago, Kristoffor said:

CDON som bare fucker meg over. Bestilte 8. Juni, og de sier bare at jeg får når de får inn :p

Edited by EdDar

4 minutes ago, Kristoffor said:

Har ikke vært inne på CDON, men fikk oppdatering fra Bring 9:40 i dag. Innlevert og videresendt fra terminalen i Lørenskog. Ser også at Bring fikk melding om en pakke allerede onsdag 23. juni. 

Og du hadde ikke noe annet i bestillingen? Jeg bestilte noen andre varer samtidig og de har blitt splittet i egen forsendelse som jeg fikk en egen varsel om i dag. Selve PS5'en ligget fortsatt under behandling. 

Et lite tips for de som ikke har fått det med seg. Mountain Dew kjører en liten loddtrekning på noen konsoller. Kjøp en brus og håp på det beste. Tror fristen går ut den 30. juni.

• Like 1

Netromhå84 skrev (Akkurat nå):

Og du hadde ikke noe annet i bestillingen? Jeg bestilte noen andre varer samtidig og de har blitt splittet i egen forsendelse som jeg fikk en egen varsel om i dag. Selve PS5'en ligget fortsatt under behandling. 

F***. Glemte helt av at jeg bestilte en ekstra kontroll. Pakken som kommer er på 0,6 kg.

• Heart 1

Fikk nettopp mail fra netonnet om at de har fått ps5 på lager. Kan være verdt å følge med.

Edited by ztigsen
  • Like 1
  • Innsiktsfullt 1

Jeg fikk mail fra NetOnNet om at de hadde fått inn nå også. Ikke noe til salg enda, eller så er det vel allerede utsolgt

ztigsen skrev (2 minutter siden):

Fikk nettopp mail fra cdon om at de har fått ps5 på lager. Kan være verdt å følge med.

• Innsiktsfullt 1

9 minutes ago, ztigsen said:

Fikk nettopp mail fra netonnet om at de har fått ps5 på lager. Kan være verdt å følge med.

Hmm. Fikk beskjed i dag om at de håper å få inn fler i begynnelsen til midten av juli - samme parti kanskje? 

• Like 1
  • Innsiktsfullt 3