Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjenner absolutt ikke på en lett panikk, når jeg skal inn og gjøre min daglige ordresjekk på PS5 gjort 22.06… og blir møtt med denne feilmeldingen og en tom ordreside 🤣

B7AB0CFA-454A-4F67-8BE2-A89D431A60B4.jpeg
 

Edit: Alt tilbake til normalt. Krise avverget, og ordre fortsatt «til behandling». Phew!🤣

Endret av Dragonchild
Problemet løste seg.
Lenke til kommentar
runkle skrev (13 minutter siden):

Har prøvd å få tak i PS5 i 7 mnd nå. Jeg gir offisielt opp

i feel you. har hatt en ordre inne hos komplett siden september i fjor, og er like langt som det du er. var innom hos den lokale power butikken i bygda hvor jeg bor, og han som driver det fortalte meg at det var ikke umulig for ham å ordne en for meg. er ikke sikkert det går da, men kanskje det er verdt et forsøk for deg også siden du også er på grensa til å gi opp?

Lenke til kommentar
1 hour ago, LordM8YT said:

Hei.

Jeg har jo inne en bestilling hos Dustin Home som jeg har ventet i over et halvt år på å få. Synes dere jeg bør prøve å avbestille den og bestille et annet sted eller bør jeg vente?

Trenger ikke avbestille, msn følg med andre steder. Jeg bestilte fra dustin i september og fikk beskjed om levering 30. Mai. Det skjedde ikke, og har fått beskjed om at det tar tiden det tar

Lenke til kommentar
8 hours ago, OsloBohem said:

Ikke noe drop ikveld ☹️

Ikke særlig realistisk å ha drop på en søndag natt. Norge har noen sære arbeidstidsbestemmelser, overtidsbetaling og slike ting som gjør det ugunstig å ha mye folk på jobben til slike tider. 

Og med det hylekoret her inne hadde sjefen vært nødt til å triple kundeservice-avdelingen, for her starter jo samtlige en chat for å finne ut hvorfor ordren ikke er pakket ferdig på 4 minutter. Eller hvorfor det bare står "behandles". 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
LordM8YT skrev (2 timer siden):

Hei.

Jeg har jo inne en bestilling hos Dustin Home som jeg har ventet i over et halvt år på å få. Synes dere jeg bør prøve å avbestille den og bestille et annet sted eller bør jeg vente?

Nei. Hvis du har en plass i en kø så må du for guds skyld ikke si fra deg den plassen.

Jeg bestilte på komplett 9. juni i fjor, og fikk konsollen den 11. juni i år. Har du bestilt en plass så får du den før eller siden. Å avbestille er jo bare å stille seg bakerst i køen igjen.

Følg med på trekningene til Power og Elkjøp, kanskje du har flaks. Ellers er det bare å holde på plassen din og vente tålmodig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...