Jump to content
Guest Slettet-404071

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Dragonlove skrev (Akkurat nå):

A raffle is a gambling competition in which people obtain numbered tickets, each ticket having the chance of winning a prize. At a set time, the winners are drawn at random from a container holding a copy of every number.

Kanelbollemannen skrev (Akkurat nå):

At de trekker deltagere tilfeldig. Som i en loddtrekning.

Vant, men skjønte ikke hvorfor det stod der. Tusen takk for oppklaring

Dragonlove skrev (29 minutter siden):

Da har vi i Elkjøp sendt ut mail til alle for denne gangen, takker for deltakelse, følg med for nye runder.

Hvor mange konsoller ble det trekt i dag da?

Det stod ikke noe om at man automatisk blir med i ny trekning da, som sist. Kanskje man melder seg på på nytt igjen for digital denne gangen da.

7 minutes ago, abrahamdka said:

I'm tired | Gambar, Ide

Vant ikke. Ingen av vennene mine har ennå. im tiredo of this shi. 15 sjanser totalt.

Sikkert en fattig trøst, men det er ekstremt lite å gjøre på Ps5 nå. Release-spillene er en DLC og en remaster, så jeg spiller PS4 spill. Og Ps4-spillene jeg har mest lyst å spille har ikke en gang fått en Ps5 update. Kontrolleren er kul, men Astro varer i 3 timer, så.. ja. Blir sikkert bedre til høsten! 

Edited by Gitarkasse
  • Innsiktsfullt 1

1 minute ago, Gitarkasse said:

Sikkert en fattig trøst, men det er ekstremt lite å gjøre på Ps5 nå. Release-spillene er en DLC og en remaster, så jeg spiller PS4 spill. Og Ps4-spillene jeg har mest lyst å spille har ikke en gang fått en Ps5 update. Kontrolleren er kul, men Astro varer i 3 timer, så.. ja. Blir sikkert bedre til høsten! 

Demon's Souls er jo eksklusivt da :D

3 minutes ago, Kanelbollemannen said:

Demon's Souls er jo eksklusivt da :D

Joda, men jeg spilte det for 10 år siden 😛  Lyst på Ps5-versjonen for all del, men vil ikke betale 900 kroner for en remake. Sikkert mange som er uenige med meg der, men. 

Edited by Gitarkasse
  • Like 1