Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Zain1 skrev (2 minutter siden):

det er sikkert scam, anbefaler ikke å gjøre det

Den siden var diskutert i går, sikkert noen luringer som kan svare etterhvert om de i det hele tatt får noe.

• Liker 1
Skrevet

Kan jo alltids bare prøve, er jo forsikring på sånt om en betaler med kreditt. Venter uansett på elkjøp sin konkurranse først, da den andre her kun er forhåndsbestilling uansett.

Skrevet
1 minute ago, Dragonlove said:

Den siden var diskutert i går, sikkert noen luringer som kan svare etterhvert om de i det hele tatt får noe.

Kjøpsvilkårene går plutselig over i dansk på siste delen av siden.

Skrevet
gladios skrev (6 minutter siden):

https://gamingscandic.com/products/723489782931277?variant=

Usikker på denne, men her er en åpen for bestilling til 10/4 i alle fall

Fattern ble svindla fra ei nesten identisk side for 2 uker siden. Var også drevet av "shopify" med lignende layout og null kundeservice. 

Han fikk dog pengene tilbake fra banken, men vil anbefale alle å være ekstremt forsiktig med å bestille derifra. 

Skrevet
gladios skrev (17 timer siden):

Jeg gir gjerne bort en digital kode om jeg får en, ønsker bare disk selv.

Skal sies at jeg har allerede fått tak i en, men dette er til min lillebror :)

Vært stille hos Netonet lenge nå?

Skrevet
JonEmil skrev (1 minutt siden):

Kan man kjøpe fra Sverige eller funker ikke det? De har konkurranse på elgiganten nå

Damå du i såfall betale mva også, om det i det hele tatt er mulig.

Skrevet
Zain1 skrev (1 time siden):

fikk 12:53

Mottatt 12:52 fått to kvitteringer, ene hvor totalsum 6029,- er trukket og en hvor 39,- er trukket...

Har sendt de mail ang dette, får se hva de sier..

Skrevet
tronde79 skrev (5 minutter siden):

Mottatt 12:52 fått to kvitteringer, ene hvor totalsum 6029,- er trukket og en hvor 39,- er trukket...

Har sendt de mail ang dette, får se hva de sier..

Oufff da var jeg ikke så langt unna😔

Skrevet (endret)

Fikk denne fra skvis nå. Bestilt 12.50

Hei,

Vi registrerer at du har forsøkt å bestille en Playstation 5 konsoll hos oss. Dessverre ble de utsolgt før du fikk gjennomført fullført din ordre og dermed vil du ikke motta en konsoll i denne omgang.

Eventuelle forhåndsbetalinger vil bli refundert i løpet av 1-2 virkedager.

Vi skal dog få inn flere konsoller etter hvert, og du er velkommen til å  benytte deg av overvåksfunksjonen for å få beskjed når disse blir tilgjengelig for salg.

Endret av Showt1me
Skrevet
Zain1 skrev (16 minutter siden):

Oufff da var jeg ikke så langt unna😔

Showt1me skrev (12 minutter siden):

Fikk denne fra skvis nå. Bestilt 12.50

Hei,

Vi registrerer at du har forsøkt å bestille en Playstation 5 konsoll hos oss. Dessverre ble de utsolgt før du fikk gjennomført fullført din ordre og dermed vil du ikke motta en konsoll i denne omgang.

Eventuelle forhåndsbetalinger vil bli refundert i løpet av 1-2 virkedager.

Vi skal dog få inn flere konsoller etter hvert, og du er velkommen til å  benytte deg av overvåksfunksjonen for å få beskjed når disse blir tilgjengelig for salg.

Fikk samme mail nå, ble ikke noe Playstation denne gangen heller... Krysser fingrene for Elkjøp 🤞 pokker! var såååå nærme...

• Liker 1
Skrevet
Hunter_ps5_hunter skrev (4 minutter siden):

Hei,

Har noen av dere fått bekreftelsesmail for deltakelse i Eljøp sin ps5 konkurranse så langt i dag?

Ja.

Skrevet
4 minutes ago, Hunter_ps5_hunter said:

Hei,

Har noen av dere fått bekreftelsesmail for deltakelse i Eljøp sin ps5 konkurranse så langt i dag?

Ja, fekk med ein gong. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutes ago, MrCuddles said:

Ja, fekk med ein gong. 

Så underlig, fikk den ikke ennå :(. Skal vente til i kveld før jeg registrerer meg på nytt. Den første registreringen gjorde jeg 9:45, kanskje dette er grunnen. Takker for svaret.

Skrevet
Hunter_ps5_hunter skrev (12 minutter siden):

Så underlig, fikk den ikke ennå :(. Skal vente til i kveld før jeg registrerer meg på nytt. Den første registreringen gjorde jeg 9:45, kanskje dette er grunnen. Takker for svaret.

Ja, det er grunnen. Hadde samme problemet selv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...