Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

17 minutes ago, AndyBandy91 said:

Bestilte PS5 disk gjennom Cdon forrige uke  etter tips på forumet.

Fkk svar fra Cathrine på Cdon nå at PS5 blir sendt ut denne uken og pakkes på lageret nå :)

Mange takk for hjelpen! 

Takk for informasjonen:) Føler hun Cathrine har til tider fått en hel del hendvendelser fra gruppen her :) haha

• Like 1
  • Innsiktsfullt 1

2 minutes ago, Feilhode said:

Takk for informasjonen:) Føler hun Cathrine har til tider fått en hel del hendvendelser fra gruppen her :) haha

Jeg har også fått mail fra Cathrine om at ordre er sendt til lager hvor den pakkes.

• Like 1

Feilhode skrev (4 minutter siden):

HeihåPS5 skrev (1 minutt siden):

Jeg har også fått mail fra Cathrine om at ordre er sendt til lager hvor den pakkes.

Var dere tidlig ute med å bestille på CDON disk-slippet? 

4 minutes ago, Migaso said:

Var dere tidlig ute med å bestille på CDON disk-slippet? 

Kjøpte med en gang en fra forumet tippset om det, men siden CDON mest sannsynelig hadde issue med å sende epost så får jeg ikke riktig tid på da jeg fikk kjøpt. 

• Like 2

AndyBandy91 skrev (Akkurat nå):

Jeg fikk ordrebekreftelse kl. 17.07 fredag 19.03.

Jeg også, men jeg tror alle e-postene gikk ut ca. da, var noe trøbbel med mailsystemet deres tidligere. Husker ikke helt når på dagen jeg fikk bestilt, men det var nok en halvtime-ish etter at den ble postet her.

• Like 1

Etter nesten 14 dagers behandlingstid av mailen kunne dustinhome informere om at de regner med å kunne levere maskiner fra uke 19. Så de som har ordre der kan forvente levering mellom uke 19 og uke 22. 

• Like 1

On 3/24/2021 at 9:35 AM, thasnes said:

Dette ser veldig ut som et forhåndsskrevet svar han sender til alle som spør om PS5.. Tror det er veldig forskjell i svarkvaliteten hos de enkelte på cdon 🤪

Får håpe det, men eg har lært meg å aldri håpe på det beste når det gjeld PS5 lengre. Eg trur på CDON når eg har pakken i hendene 😅

Edited by MrCuddles
  • Like 1

SLETTER. kom opp hos meg men fungerer ikke hos andre, må ha vært noe caching

Edited by bakskj

Just now, gladios said:

Hvis dette er en link du kopierte i går, så fungerer den kun for deg selv. Samme skjer med meg med en jeg sendte til flere i går. Du får se listingen, men du får ikke lagt i handlekurven 😃 

Ja, det ser dessverre slik ut.

Er techinn.com en legit side å bestille fra? Ser de har med levering 7.april. Digital edition

edit: går ikke an å legge i handlekurv...

Edited by Msof

Msof skrev (1 minutt siden):

Er techinn.com en legit side å bestille fra? Ser de har med levering 7.april. Digital edition

edit: går ikke an å legge i handlekurv...

pass på