Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Kanelbollemannen skrev (1 minutt siden):

Og jeg svarte :)

Svarte du nei til at alle i kundeklubben er automatisk med eller til at han må melde seg på til selve trekningen på nytt i morgen. "nei" i seg selv var ikke et veldig klart svar.

1 minute ago, RTXpensive said:

Svarte du nei til at alle i kundeklubben er automatisk med eller til at han må melde seg på til selve trekningen på nytt i morgen. "nei" i seg selv var ikke et veldig klart svar.

Ok :)

3 minutes ago, ekeleee said:

Kan du peke i retning av kilder på dette?

Info jeg fikk se av en som jobber på Elkjøp. Kan dessverre ikke linke til noe av naturlige årsaker

Ang. Disk / ikke disk, så har jeg allerede en med disk, men kjøper alle spill utelukkende fra PS. Eneste spillet jeg har kjøpt på disk de siste 10 årene er vel FF7 Remake, men det var fordi jeg hadde forhåndsbestilit det på PS, men pga. Covid så kunne man få det 1 uke før lansering så da kjøpte jeg det på disk i tillegg. 
Er kanskje en av få som mener at spillprisene burde økes litt mtp. kostnadene & risikoen hos enkelte selskaper. Da tenker jeg på de som faktisk leverer AAA-Spill, og ikke de som bare patcher fjorårets skuffelse og tjener milliarder (host...EA...host)

• Like 1

2 minutes ago, Mojo Wangen said:

Info jeg fikk se av en som jobber på Elkjøp. Kan dessverre ikke linke til noe av naturlige årsaker

Ang. Disk / ikke disk, så har jeg allerede en med disk, men kjøper alle spill utelukkende fra PS. Eneste spillet jeg har kjøpt på disk de siste 10 årene er vel FF7 Remake, men det var fordi jeg hadde forhåndsbestilit det på PS, men pga. Covid så kunne man få det 1 uke før lansering så da kjøpte jeg det på disk i tillegg. 
Er kanskje en av få som mener at spillprisene burde økes litt mtp. kostnadene & risikoen hos enkelte selskaper. Da tenker jeg på de som faktisk leverer AAA-Spill, og ikke de som bare patcher fjorårets skuffelse og tjener milliarder (host...EA...host)

Jeg er ganske uenig i det å øke spillprisene. Så langt har man bare sett de store spillene gjøre det. Dette er bare lureri og grådighet fra de mener jeg. De sier at spillprisene ikke har økt på lenge, det er riktig, men de var skyhøye før. En veldig viktig faktor folk også har en tendens til å glemme er det faktumet at spill selger mye bedre. Går ikke et år før et nytt spill slår fjorårets rekord med salg.

YNWACarragher skrev (Akkurat nå):

ps5 med disk fjernet fra netonnet. Mener det har blitt skrevet tidligere at dette har vært vanlig før slipp?

Ble jo fjernet sist uke også, uten at det var slipp, så vanskelig å si

CDON har endret på "Forventet leveringstid" i løpet av dagen i dag også, fra "5-15 dager" til det som står nå "Fra 2 dager". Vet ikke om dette har noe å si men

Dragonlove skrev (10 minutter siden):

Ble jo fjernet sist uke også, uten at det var slipp, så vanskelig å si

Det var vel digital edition som ble endret da hvis jeg husker riktig. Så da har de endret begge.

TheAvatar skrev (3 minutter siden):

Der var disk versjon tilbake på NoN, ikke på lager riktignok

Fikk den av en eller annen grunn i handlekurven, men da var den utsolgt.

1 minute ago, ekeleee said:

Fikk den av en eller annen grunn i handlekurven, men da var den utsolgt.

Samme her :) Hjertet i halsen :D

Jeg tror også det bare var en glipp, men det fikk opp pulsen min for et øyeblikk. 

Edited by Divell