Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Billon skrev (2 minutter siden):

det kommer jo ann på behovet ditt. trenger du 2 kontroller? hva syns du om spiderman spillet. headset er ikke noe særlig og pakken er litt overpriset. hvis du ikke vil vente mere så kjøper du den, det er ikke et forferdelig kjøp. 

Ok eg skal sjå👍😃

Dragonlove skrev (1 minutt siden):

hva mener du med det? det er forskjell på scalper og svindler.

burde ha formulert meg bedre men det jeg mener er at på finn så ligger ps5 disk for rundt 10k, og da får du kun konsollen. fra PK så får du headset, ekstra kontroll, spill og et gave kort. bundle har mere verdi.

Billon skrev (1 minutt siden):

burde ha formulert meg bedre men det jeg mener er at på finn så ligger ps5 disk for rundt 10k, og da får du kun konsollen. fra PK så får du headset, ekstra kontroll, spill og et gave kort. bundle har mere verdi.

Ja ser den, disk ligger ute til så lavt som 8k ser jeg.

Dragonlove skrev (1 minutt siden):

Ja ser den, disk ligger ute til så lavt som 8k ser jeg.

har ikkje følget med, trodde det var der budene startet fra. men samma det.

9 minutes ago, Trønderbart said:

headset og spillet går til guttungen som spiser et HS hver 3 mnd uansett.

Hvordan går det an? Man løper da ikke rundt med slikt headset utendørs og skyter med paintgun, man sitter relativt rolig i en stol/sofa..? 

Just now, newman221 said:

Hvordan går det an? Man løper da ikke rundt med slikt headset utendørs og skyter med paintgun, man sitter relativt rolig i en stol/sofa..? 

Spør meg så spør jeg deg. Tar ikke vare på ting. 

newman221 skrev (Akkurat nå):

Du har tydeligvis ikke barn. De går i gulvet x antall ganger eller de setter seg på dem.

• Like 1

Christianms skrev (6 minutter siden):

power.png

For ett shitshow. De skulle tatt en tlf til Elkjøp å spørre hvordan de gjorde det.

1 minute ago, Trønderbart said:

Platekompaniet 
+ konsoll. 

Skjermbilde 2021-02-26 kl. 12.47.07.png

Her kan du kjøpe disse separat fra andre forhandlere og spart 1000kr og det headsetet er søppel

• Like 1

Just now, Feilhode said:

Her kan du kjøpe disse separat fra andre forhandlere og spart 1000kr og det headsetet er søppel

Hadde man i det minste kunne ha bytta spill til sackboy.

Power har 20% DNB rabatter tom. lørdag...så om folk vil handle spill eller ekstra utstyr og spare noen lapper, kjør på :)

EDIT: Beklager, Power var ikke med denne gang 😛

Edited by Mala
  • Like 1

Mala skrev (Akkurat nå):

Power har 20% DNB rabatter tom. lørdag...så om folk vil handle spill eller ekstra utstyr og spare noen lapper, kjør på :)

Sikker på at det gjelder Power? Står ikke noe om det på supertilbudsiden til Dnb.

Edited by Runepune
  • Innsiktsfullt 1

Nadde skrev (4 minutter siden):

For ett shitshow. De skulle tatt en tlf til Elkjøp å spørre hvordan de gjorde det.

Uansett meget bra at de gjør det på denne måten med trekning. Da har man i det minste en sjanse. Er mange faktorer de må håndtere, så vi må bare være positive til dette, da de strengt tatt ikke trenger å gjøre annet enn å legge de ut for salg og på nett (for boter, varslingssystemer og noen få "the flash")

• Like 2

Badeskum1 skrev (1 minutt siden):

Noen som har kjøpt bundle fra PK før? Tar det lang tid fra bestilt til de sender?

De hodeløse menneskene gjorde ps5 en min 3 dager sen pga helthjem som ikke har hjerneceller😂

• Like 1

Personlig bestillte jeg PK sin bundle. til tross for høy pris. Men jeg har sendt melding til de å spurt om de kan forklare overprising. Og jeg kommer til å bruke 30 dagers returrett for hva det er verdt om jeg skulle få tilgang på bedre tilbud. 

Edited by Trønderbart
  • Like 1