Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Og der kom pakkenyhetene for meg også :D Står at pakken vil bli levert utleveringssted, så trenger ikke bekymre for noe på døren levering. Men skal forbli uåpnet helt fram til uteksaminering dog (lang historie). 

• Like 1

Hvis du skal bestille via Tech inn burde du bruke Klarna basert på tidligere hendelser i følge Reddit. Da kan du klage til Klarna om det blir noe problemer. Om det ikke går så ville jeg styrt unna, urealistisk at de selger PS5 1000 kroner billigere enn veiledende pris.

1 minute ago, Kanelbollemannen said:

Hvis du skal bestille via Tech inn burde du bruke Klarna basert på tidligere hendelser i følge Reddit. Da kan du klage til Klarna om det blir noe problemer. Om det ikke går så ville jeg styrt unna, urealistisk at de selger PS5 1000 kroner billigere enn veiledende pris.

Prisen er uten skatt. Derfor den er lav. Legges til i handlekurven. Sleipt, men ikke ulovlig, så vidt jeg vet.

4 minutes ago, JackShjt said:

...Takk, Alex.

Screenshot 2021-02-26 at 10.53.00.png

Jeg ville styrt unna og heller kjøpt fra en aktør med god historikk. I så fall burde du bestille på en måte at du får det forsikret om det ikke blir levert.

• Innsiktsfullt 1

Just now, Kanelbollemannen said:

Jeg ville styrt unna og heller kjøpt fra en aktør med god historikk. I så fall burde du bestille på en måte at du får det forsikret om det ikke blir levert.

Helt enig.

Baba2 skrev (5 minutter siden):

Ut av nysjerrighet, hva er status på dere som vant i Power konkurransen?

Dette lurer jeg også på.

Har noen vunnet i Power-trekningen?

Edited by erlundino

Fifaaam skrev (Akkurat nå):

Noen her som ikke har fått beskjed om at ps5 er sendt fra coolshop?

Les tidligere i forumet nok av folk som har snakket om det 

Fifaaam skrev (1 minutt siden):

Du følger med skjønner jeg

Pappahjerte skrev (1 minutt siden):

Snakket nettopp med de. Fikk min ordre bekreftelse 1306. De har nok, så vil bli sendt. Det er bare mange som skal pakkes 

Skjønner, takk for svar 👍👍

Sikkert et skudd i blinde, men guttungen på 14 her hjemme gikk akkurat glipp av slippet i går. Skulle noen sitte på en ekstra kode, så er det en som ville blitt veldig glad her hjemme. 🙂

McSqueeze skrev (34 minutter siden):
Ser ut som det er litt dårlige erfaringer med denne butikken dessverre. Og at du får kjøpt en PS5 disc edition for 4700 virker litt for godt til å være sant.

TechInn er legit (jeg har handlere flere ganger fra "trekkinn" som er det samme for friluftsutstyr), men det er nok kanskje ikke verdens beste kundeservice.  4700 er langt i fra "for godt til å være sant" hvertfall. Veiledende pris i Euro er 499 EUR, som med dagens kurs er 5150 kroner. 4700+300 frakt + 25% moms og du ender opp med dyrere konsoll fra techinn enn om du kjøper her i Norge.

Fifaaam skrev (33 minutter siden):

Har ikke fått sendingsbekreftelse