Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Helvetica skrev (Akkurat nå):

Med mitt hell så er vel min ordre en av de berørte 🤡 Blir spennende å se!

Nå er jeg faktisk glad jeg ikke fikk bestilt noe 😂😆 Eneste håpet jeg har er en bekjent som bestilte på Komplett for hundre år siden, han har fått kjøpt en annen konsoll og denne har est levering i mai. 

Foliz123 skrev (Akkurat nå):

Der fikk jeg endelig igjennom en bestilling hos NetOnNet! Forhåpentligvis blir ikke den kansellert!

Samme her :)

ekeleee skrev (30 minutter siden):

Har fått bekreftet at de har tatt for mange bestillinger. Ifølge representanten jeg snakker med gjelder dette meg med flere. Har ikke fått svar på hvorfor de ikke har sendt ut varsel ennå. Har spurt hvor stor backlogen er, det ville han ikke svare på.

Edit: Får ikke postet mer i dag, men representanten indikerte at Netonnet gjennomgår bestillingene i dag (antakeligvis for å luke ut de som allerede har kjøpt, eller lagt doble bestillinger?).

Jeg har allerede fått leveringsbekreftelse fra NON,(kjøpte tidligere i dag) beregnet ankomst i morgen✌🏻️ Så mitt kjøp er iallefall i orden👌🏻

Edited by Tigerlille

Xtranova skrev (1 minutt siden):

Fikk bestilt! 😮

Jeg og, hadde den i handlekurven, vi får se om den er bestilt eller ikke, tok pengene mine i alle fall 

Just now, Tigerlille said:

Jeg har allerede fått leveringsbekreftelse fra NON, bregnet ankomst i morgen✌🏻️ Så mitt kjøp er iallefall i orden👌🏻

Yes! Fikk bestilt og betalt med vipps, håper den er i orden. :)

Joa23 skrev (Akkurat nå):

Jeg og, hadde den i handlekurven, vi får se om den er bestilt eller ikke, tok pengene mine i alle fall 

Fikk bekreftelse

Fikk også lagt inn ordre! Betalt via vipps og fått ordrebekreftelse på epost. Kan vel ikke kansellere ordren da? Eller har noen fått tilbakeført penger etter at de har kansellert ordre? :D :D :D

Just now, Zain1 said:

Da fikk jeg 2 stk🤩

de sletter den ene 

Hvor mange har du kjøpt og solgt nå til "venner"

• Like 2

Bare legg inn ordre. De er pliktig å levere uanhengig om de har på lager eller ikke

Edited by mitres
  • Like 1