Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Feilhode skrev (3 minutter siden):

Maxgaming.no er useless da. Noen som fikk kjøpt fra dem? føler den kjøpknappen er en joke haha

Får trykka på den da, men står at den er utsolgt når den kommer i handlekurven. 

Just now, NorthugJr said:

Den er grei 😊👍 Du ser ut til å være like fucked som meg så 😆

Du aner ikke hvor mye tid jeg har kastet bort på dette hahahaha😂

Hvis du vinner så setter jeg så utrolig pris på det!

• Like 3

NorthugJr skrev (1 minutt siden):

Den er grei 😊👍 Du ser ut til å være like fucked som meg så 😆

Jeg sier "and", hvis "kanelbollemannen" får tak i en ps5 :D

2 minutes ago, Thror said:

Er det non som har bestilt fra NON ikke-bedrift som har fått leveringsbekreftelse?

Det er samme nettsted, bare at den viser med eller uten mva. Jeg havnet på B2B da jeg skulle bestille i stad (aner ikke hvordan jeg havnet der), men da jeg skulle betale, valgte jeg bare "Privatperson" istedet for "Bedrift". Så lenge du har betalt med MVA er du safe.

Kanelbollemannen skrev (1 minutt siden):

Du aner ikke hvor mye tid jeg har kastet bort på dette hahahaha😂

Hvis du vinner så setter jeg så utrolig pris på det!

Håper virkelig jeg vinner. Føler med deg og alle andre 👍 Jeg har jobba 6 netter på rad nå og ødelagt hver eneste dag hvor jeg egentlig skulle ha sovet med å lete etter en PS5. I dag har jeg vel ikke sovet mer enn 3 timer til sammen, rakk heldigvis å få med meg begge salgene hos NON, og på første salg hadde jeg heldigvis fått den i handlevogna og kunne bare fullføre nå. Skal kjøre 25 mil etter nattskiftet i natt, du får overta PS5n min hvis jeg sovner, kræsjer og dør 😂

Just now, Maniac said:

Det er samme nettsted, bare at den viser med eller uten mva. Jeg havnet på B2B da jeg skulle bestille i stad (aner ikke hvordan jeg havnet der), men da jeg skulle betale, valgte jeg bare "Privatperson" istedet for "Bedrift". Så lenge du har betalt med MVA er du safe.

Jeg føler meg ikke safe før det kommer en bekreftelse på at de har sendt, jeg fikk bestilt i første runden, men tar ikke noe for gitt. 

• Like 1

Jeg fikk bestillt 2stk. ett på bedrift kl. 10 og ett nå som privathandel.

Jeg snakker men en kundekonsulent på NoN om hvordan den behandles, og dessverre er det 1stk per kunde så den på bedrift skal Jeg kansellere.

Tenkte å skaffe den til en kompis eller noen her som ville ha denne, men dessverre 😕

1 minute ago, NorthugJr said:

Håper virkelig jeg vinner. Føler med deg og alle andre 👍 Jeg har jobba 6 netter på rad nå og ødelagt hver eneste dag hvor jeg egentlig skulle ha sovet med å lete etter en PS5. I dag har jeg vel ikke sovet mer enn 3 timer til sammen, rakk heldigvis å få med meg begge salgene hos NON, og på første salg hadde jeg heldigvis fått den i handlevogna og kunne bare fullføre nå. Skal kjøre 25 mil etter nattskiftet i natt, du får overta PS5n min hvis jeg sovner, kræsjer og dør 😂

HAHAHAHAHAHAH😂

Just now, KryssN said:

Jeg fikk bestillt 2stk. ett på bedrift kl. 10 og ett nå som privathandel.

Jeg snakker men en kundekonsulent på NoN om hvordan den behandles, og dessverre er det 1stk per kunde så den på bedrift skal Jeg kansellere.

Tenkte å skaffe den til en kompis eller noen her som ville ha denne, men dessverre 😕

Gi den til meg maybe?🤣

fuck uuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. kommer hjem fra jobben og leser at det har blitt snyk solgt ps5. feels bad man :(

men gratulerer til alle som fikk tak i en. min dag vil også komme.

1 minute ago, Thror said:

Jeg føler meg ikke safe før det kommer en bekreftelse på at de har sendt, jeg fikk bestilt i første runden, men tar ikke noe for gitt. 

Nei, helt enig i det. Har heller ikke fått noe bekreftelse på levering. Men tenker hvis de har "innkommende" PS, så vil de ikke kunne sende dem ut før de faktisk har dem... men, men...

Thror skrev (10 minutter siden):

Er det non som har bestilt fra NON ikke-bedrift som har fått leveringsbekreftelse?

Jepp,  men tør ikke tro på det ennå

0AB3335A-3433-4D8C-8A39-4F1EF270E8B6.png

Edited by Joa23

Bestekompisen som jobber på Power fikk sett litt gjennom systemene. Sier oss ikke akkurat veldig mye da, men at det blir begge versjoner: 2053531186_Skjermbilde2021-02-22kl_14_55_38.png.9c7a1da7329f20c8e91156793200327f.png

Myst skrev (2 timer siden):

Og du har så klart kjøpt dem til venner og ikke "venner" ikke sant?😒

De på jobben elsker meg ❤️
Nå har de alle PS5.

Edited by MrMarbles

Ok, godt det, men vær forsiktig med skryt av kjøp nå, folkens. Lett å rapportere inn innlegg som går under scalping.

• Like 1