Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

som flere skriver på en spøkefull måte så er virkelig alt håpet ute, så lenge dette med scalpers fortsetter så var egentlig denne løsningen til elkjøp den eneste måten jeg hadde noe sjans til å få tak i en, da blir det rett og slett bare å vente til lageret har normalisert seg.

Store spørsmål er når dette skjer, er det på slutten av året så driter jeg i å kjøpe rett og slett.

Lenke til kommentar
Andres skrev (1 minutt siden):

som flere skriver på en spøkefull måte så er virkelig alt håpet ute, så lenge dette med scalpers fortsetter så var egentlig denne løsningen til elkjøp den eneste måten jeg hadde noe sjans til å få tak i en, da blir det rett og slett bare å vente til lageret har normalisert seg.

Store spørsmål er når dette skjer, er det på slutten av året så driter jeg i å kjøpe rett og slett.

det er jo ikke så ille å vente, jeg vil ha en ps5 nå men jeg har ikke noe imot å vente. Det er jo ingen spill der ute for ps5 som er verdt alt dette bryet.

Lenke til kommentar

"Konkurranse" "Loddtrekning" eller hva dere enn måtte kalle det. KISS MY A**.

For meg er dette åpenbart en scam fra Elkjøp og tviler på at de faktisk har hatt noen konkurranse.

Mest sannsynlig så har alle konsollene gått til de ansatte/pårørende/nærmeste av de ansatte der. 

Hvordan er det mulig at ingen her har vunnet når så mange her har meldt seg på?

Huff, å lage så mye styr for null og niks vinnersjanse, skulle ikke vært lov. De på Elkjøp som har kommet opp med denne ideen trenger seriøst hjelp. 

Håper alle boikotter Elkjøp i framtida, det kommer hvertfall jeg til å gjøre.

Endret av mitres
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Billon skrev (Akkurat nå):

det er jo ikke så ille å vente, jeg vil ha en ps5 nå men jeg har ikke noe imot å vente. Det er jo ingen spill der ute for ps5 som er verdt alt dette bryet.

problemet er at det er noen spill jeg likte å ha det gøy med, slik som Ghost of tsushima som jeg kunne ha prøvd med newgame+ eller den nye Hitman, store nye titler er det nok ikke, men det er sikkert noe jeg hadde funnet for å spille.

ble kvitt ps4 min så ventetiden er brutalt.

Lenke til kommentar
venter i spenning skrev (2 minutter siden):

Endte opp med å kjøpe hos gamezone i dag, var med disk jeg hadde lyst på og orket ikke å vente lengre nå, når det har vært så vanvittig vanskelig å få tak i. Hadde litt profitt fra tidligere bitcoin salg så følger jeg kunne rettferdiggjøre prisen. Lykke til alle andre som ikke har fått konsoll enda🤞

har/hadde de på lager eller er du i venteliste? er det så mye dyrere?

Lenke til kommentar
Billon skrev (4 minutter siden):

det er jo ikke så ille å vente, jeg vil ha en ps5 nå men jeg har ikke noe imot å vente. Det er jo ingen spill der ute for ps5 som er verdt alt dette bryet.

Jeg venter på Arkham knights, så jeg har vel for så vidt god tid selv😉

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...