Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

beelzemaz skrev (3 minutter siden):

3. mars er forventet levering hos meg. Bestilte 16/06/2020.

Bestilte du digital eller disk? Jeg bestilte disk versjon 8 juni og har levering 3 mai hos komplett.

Christianms skrev (2 minutter siden):

Drøyt 2 uker, bedre en mai, eller til sommeren. Tenker iaf jeg.

Er det drøyt to uker mellom 16/06/2020 og 03/03/21? 

Edited by mitres

Just now, Densto said:

Bestilte du digital eller disk? Jeg bestilte disk versjon 8 juni og har levering 3 mai hos komplett.

Digital. Nå er det såpass kort tid igjen til mars at jeg ikke stresser så mye lenger, men ser at noen her inne har fått oppdatert leveringsdato denne uken + forrige, så håpet lever!

Christianms skrev (Akkurat nå):

Jeg siktet til fra dags dato.

Ok. Jeg snakket om hvor lenge han hadde ventet, ikke fra dags dato

Just now, mitres said:

Ok. Jeg snakket om hvor lenge han hadde ventet, ikke fra dags dato

Skjønner. Men juni til november kan vel egentlig ikke regnes med ettersom du aldri kunne fått den før lansering uansett.

Kiddooo skrev (1 minutt siden):

han har ihvertfall en dato i motsetning til mange andre her inne...

Datoen endrer seg hele tida så han har egentlig ingen bekreftet dato.

Edited by mitres

Jeg hadde levering 03.05 på komplett. Men jeg avbestilte. Jeg vil heller ikke ha konsollen enn å kjøpe noe som helst fra komplett igjen. Og kanskje noen andre får før pga det så win win for meg

Ser mange her har utrolig lyst på PS5, selv klarte jeg å få en fra netonnet for 2 uker siden og det er virkelig ikke mye å spille.

Valgte å gå for platinum for første gang siden det er så få spill å spille, tok meg 30 timer å 100% bli ferdig med Demon Souls og 4 for Astro's Playbook. Dette er virkelig all "Next-Gen" content så langt, alt annent er bare PS4 spill med litt grafikk oppgraderinger.

Er ikke her for å skryte, men håper det letter litt på skuffelsen av at jeg med en PS5 etter så liten stund sitter nå å venter på nye spill.

• Like 4

Koopen skrev (1 minutt siden):

Vant digital, men skal ha med disk så jeg dropper å kjøpe. 

Nå håper du du kødder?

muuha skrev (3 minutter siden):

høres ut som trolling event scamming

Tro hva du vil, jeg skal ha med disk ferdig snakka. Ser ingen grunn i å bestille en uten disk da, da kan heller noen andre få mulighet til å kjøpe den. Tipper Elkjøp samler opp de som ikke blir solgt så noen andre får kjøpt dem. 

Edit: Får allerede masse PM’s, som sagt så skal jeg ikke kjøpe så ingen vits i å sende meg melding. Hadde jeg kjøpt for å selge så hadde jeg holdt kjeft og lagt rett ut på Finn. Jeg er ikke interessert i å tjene et par skarve tusenlapper, da kan heller noen andre få seg en positiv overraskelse. Jeg venter på disk.

Edited by Koopen