Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Deepfarm skrev (3 minutter siden):

Digital blir holdt til neste uke, da de skal ha loddtrekning på de. Men ifølge nettsiden til Elkjøp rundt midnattstider, så hadde de 100+ av disc-versjonen.

De kan ha satt lagerbeholdning manuelt, slik at de var sikre på alle som fikk kode ikke skulle få problem før tidsfristen gikk ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
tommmy skrev (Akkurat nå):

De kan ha satt lagerbeholdning manuelt, slik at de var sikre på alle som fikk kode ikke skulle få problem før tidsfristen gikk ut.

Tviler, for de drev å oppdaterte det greit mange ganger i går. Tror ikke de fikk solgt ut alle de hadde akkurat.

• Liker 2
Skrevet

Så også at elkjøp hadde 100+ av disc versjonen rundt midnatt, men når jeg la den i handlekurven stod det at produktet i handlekurven ikke lenger er tilgjengelig, men tviler også på at de fikk solgt absolutt alle

• Liker 1
Skrevet

Ingen som har vært i kontakt med Coop for å fiske ut litt info om hvorvidt de har fått inn eller skal få inn maskiner i nærmeste fremtid?

Skrevet

Tror det som skjedde rundt midnatt var noe tekniske greier iom prisen var det samme. Ble nevnt tidligere at hele treknings-partiet ble utsolgt så usikker om det er noen disk-versjoner til overs, eller når neste parti kommer. Kanskje de vurderer å ta trekning på neste parti også. Men blir skikkelig tålmodighetsprøve hvis vi skal vente 1 uke mellom hver trekning.

Skrevet
Baranladion skrev (20 minutter siden):

Blæsj. Grønn kjøp knapp tilgjengelig på digital på cdon, men gikk ikke å legge i handlekurven,ble justert til 0. Nå er den borte fra siden dems. Trodde jeg skulle få tak i en nå :(

Solgte de noen eller var det bare en glipp?

Skrevet
MrMarbles skrev (3 timer siden):

Same. Fikk ordrebekreftelse 10.34. Står fortsatt som mottatt.

Da fikk jeg sendingsbekreftelse nå i dag tidlig 7:30. Virker litt random, jeg hadde ordrebekreftelse fra 10:36 med prioritert levering

• Liker 1
Skrevet

Når på dagen har konsollen blitt sluppet tidligere? Jeg vet at den har blitt sluppet kl 10 og 10:30, men er det andre tider den har blitt sluppet uten forvarsel? Altså når burde jeg være klar?

Skrevet
Saltchili skrev (1 minutt siden):

Når på dagen har konsollen blitt sluppet tidligere? Jeg vet at den har blitt sluppet kl 10 og 10:30, men er det andre tider den har blitt sluppet uten forvarsel? Altså når burde jeg være klar?

Tenker halve eller hele tidspunkter, som 10.00, 10.30, 11.00 - osv

• Liker 1
Skrevet
Ali1611 skrev (11 minutter siden):

Kom det opp på distill at cdon fikk inn for dere?

Nope - ingen varsel selvom jeg har 30sec varsling satt på .. 

Skrevet
Just now, Ali1611 said:

Kan noen svare hvilken device dere bruker på distill? Vær så snill

Local device.

Var distill som sikret meg disk-versjon på NetOnNet 28/1.

Så var det denne tråden som gjorde at jeg fikk tak i til en kompis i går..

Skrevet (endret)
Ali1611 skrev (2 minutter siden):

Kan noen svare hvilken device dere bruker på distill? Vær så snill

Jeg har bare hatt den kjørende som en chrome extension, slik at jeg har hatt mulighet til å følge med mens jeg jobber her på hjemmekontoret. Det lønte seg i går, da jeg fikk fatt på en fra NetOnNet. Ikke noe e-postvarsling.

Endret av AndersN
  • Liker 1
Skrevet (endret)
19 minutes ago, Ali1611 said:

Kom det opp på distill at cdon fikk inn for dere?

Jeg fikk varsel, har 10 sekunders intervall. 

Men det gikk ikke an å kjøpe når den dukket opp.

Hadde varsel på "søkesiden", men antar produktsiden var oppdatert lenge før det.

Tipper jeg fikk varselet 9:05, da hadde allerede folka i LH fått flere ordrebekreftelser.

Men jeg visste ikke url til produktside før i dag.

Endret av ObserWang
  • Innsiktsfullt 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...