Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Kanelbollemannen skrev (1 minutt siden):

Fikk ikke kjøpt du heller? Hvor fort ble de utsolgt egentlig?

Sekunder, fikk opp knappen for kjøp, men når jeg trykket på den fikk jeg beskjed om at det var tomt

Tror ikke min Distill reagerte en gang jeg!? :hmm::ermm: 

Min Distill sier at siste endring er 1. februar. Har notification på "Ikke på lager"-knappen.

Fikk i hvert fall ingen notification. Hvert 5. sekund..

LittLei skrev (Akkurat nå):

Sekunder, fikk opp knappen for kjøp, men når jeg trykket på den fikk jeg beskjed om at det var tomt

Same. Og samme med flere kollegaer på jobb.

Nimrad skrev (13 minutter siden):

Ingen på kundeservice har noe med det å gjøre hvertfall, så det er nok ikke noe poeng å melde fra der.

Nei, det vet jeg. Og sannsynligheten er lav, men jo fler som klager så vil det forhåpentligvis kunne skje noen endringer og justeringer fra deres side. Dersom ingen klager vil de ikke gjøre noe. Kanskje min ene tilbakemelding ikke gjør stor forskjell, men om det blir mange nok så må de nok melde det inn. Da blir nok en snakkis internt og kanskje personer høyere opp i systemet vil gjøre noen tiltak.

Bone skrev (Akkurat nå):

Tror ikke min Distill reagerte en gang jeg!? :hmm::ermm: 

Min Distill sier at siste endring er 1. februar. Har notification på "Ikke på lager"-knappen.

Fikk i hvert fall ingen notification. Hvert 5. sekund..

Det er mulig for ofte. Har du på delay? Har hørt det skal hjelpe. Satt min til 5 sek. Og selve sjekket 30 sekunder. Men dette blir OT. Er egen tråd for distill :)

Hvor ofte kommer disse partiene? La egentlig hele ps5 på is etter fiaskorelease og fikk nyss i at power fikk inn denne uken men ser nå at det er jo ikke bare et problem, det er skandaløst

Mazothian skrev (11 minutter siden):

Litt lenger ned på siden. La til den med godfall, men fjerna det spillet etterpå. 

image.thumb.png.710fcbd9372de520c1c79e85018273cf.png

ååh. Ble blokkert av ublock. Ty, skal prøve neste gang.

• Innsiktsfullt 1

33 minutes ago, Sebben00 said:

Er bare å spørre butikken det? 
Tipper 3-5 dager, avhenging hvor du bor.

Bor i Oslo, blir vel sendt til power fra hovedlageret deres regner jeg med, hvor enn det måtte være...

Fi5kuS skrev (1 minutt siden):

Elkjøp legger vel ut 10.00 eller 13.00....

Hva mener du? de har jo loddtrekning

Fi5kuS skrev (1 minutt siden):

Elkjøp legger vel ut 10.00 eller 13.00....

Elkjøp kommer ikke til å "legge ut" i den vanlig forstanden slik som Power gjorde. Prisen er 99.990,- på nettsidene helt til man legger inn koden man skal få tilsendt om man blir trukket ut, slik at prisen går ned til "butikkpris". 

Om noen med 100k velger å kjøpe det ut, er noe annet.

Sebben00 skrev (1 minutt siden):

Elkjøp kommer ikke til å "legge ut" i den vanlig forstanden slik som Power gjorde. Prisen er 99.990,- på nettsidene helt til man legger inn koden man skal få tilsendt om man blir trukket ut, slik at prisen går ned til "butikkpris". 

Om noen med 100k velger å kjøpe det ut, er noe annet.

Frister nesten mer det end å støtte scalpers på finn... 

• Like 1

Sitat

Prisen er 99.990,- på nettsidene helt til man legger inn koden man skal få tilsendt om man blir trukket ut, slik at prisen går ned til "butikkpris". 

Det burde jo i teorien sikre 99% mot scalpers?

Og det faktum at man har over 1000 konsoller i trekning gir et snev av håp her :)

Sitat

Hva mener du? de har jo loddtrekning

Gå inn på konsollen som koster 99K så kan du les der å melde deg på :)

Edited by leifeinar

Synd på dere som ikke har skaffet en enda og som virkelig vil ha en som en vanlig kunde. Så ser jeg en over her poster bilde bevis at de bruker botter og kjøper opp allt på sekunder. Kvalmt, power bekrefta også at det er flere ordre som er duplisert. 

• Like 1

5 minutes ago, Centy88 said:

Synd på dere som ikke har skaffet en enda og som virkelig vil ha en som en vanlig kunde. Så ser jeg en over her poster bilde bevis at de bruker botter og kjøper opp allt på sekunder. Kvalmt, power bekrefta også at det er flere ordre som er duplisert. 

Men kan de ikke bare avbestille de ordrene i så fall?