Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nimrad skrev (13 minutter siden):

Ingen på kundeservice har noe med det å gjøre hvertfall, så det er nok ikke noe poeng å melde fra der.

Nei, det vet jeg. Og sannsynligheten er lav, men jo fler som klager så vil det forhåpentligvis kunne skje noen endringer og justeringer fra deres side. Dersom ingen klager vil de ikke gjøre noe. Kanskje min ene tilbakemelding ikke gjør stor forskjell, men om det blir mange nok så må de nok melde det inn. Da blir nok en snakkis internt og kanskje personer høyere opp i systemet vil gjøre noen tiltak.

Lenke til kommentar
Bone skrev (Akkurat nå):

Tror ikke min Distill reagerte en gang jeg!? :hmm::ermm: 

Min Distill sier at siste endring er 1. februar. Har notification på "Ikke på lager"-knappen.

Fikk i hvert fall ingen notification. Hvert 5. sekund..

Det er mulig for ofte. Har du på delay? Har hørt det skal hjelpe. Satt min til 5 sek. Og selve sjekket 30 sekunder. Men dette blir OT. Er egen tråd for distill :)

Lenke til kommentar
Fi5kuS skrev (1 minutt siden):

Elkjøp legger vel ut 10.00 eller 13.00....

Elkjøp kommer ikke til å "legge ut" i den vanlig forstanden slik som Power gjorde. Prisen er 99.990,- på nettsidene helt til man legger inn koden man skal få tilsendt om man blir trukket ut, slik at prisen går ned til "butikkpris". 

Om noen med 100k velger å kjøpe det ut, er noe annet.

Lenke til kommentar
Sebben00 skrev (1 minutt siden):

Elkjøp kommer ikke til å "legge ut" i den vanlig forstanden slik som Power gjorde. Prisen er 99.990,- på nettsidene helt til man legger inn koden man skal få tilsendt om man blir trukket ut, slik at prisen går ned til "butikkpris". 

Om noen med 100k velger å kjøpe det ut, er noe annet.

Frister nesten mer det end å støtte scalpers på finn... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sitat

Prisen er 99.990,- på nettsidene helt til man legger inn koden man skal få tilsendt om man blir trukket ut, slik at prisen går ned til "butikkpris". 

Det burde jo i teorien sikre 99% mot scalpers?

Og det faktum at man har over 1000 konsoller i trekning gir et snev av håp her :)

Sitat

Hva mener du? de har jo loddtrekning

Gå inn på konsollen som koster 99K så kan du les der å melde deg på :)

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...