Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Power nå :) Nei, der var det bort igjenn? er de glitch? eller har noen faktiskl kjøpt? det sto 100+

Edited by leifeinar

leifeinar skrev (1 minutt siden):

Power nå :) Nei, der var det bort igjenn? er de glitch? eller har noen faktiskl kjøpt? det sto 100+

Jeg fikk bestilt! 😀

2 minutes ago, leifeinar said:

Fikk et pling, men ingen konsoller her heller. Mange pakker da.

Seriøst?

Hverken distill eller browseren min sier noe annet enn at det ikke er på lager.

Disk-utgaven

110% bots som tok mye av kaka, ikke alt riktignok men noe. Kan seriøst ikke skjønne noe annet når jeg sitter med nettsiden til Power oppe og refresher når man får beskjed at noe er på lager. 

Fikk også bestilt! Spennende å se om det dukker opp en PS5 ila uken! :D

"Trikset" jeg brukte var å prøve å legge til en av pakkene med playstation 5 + noe stæsj i handlekurven, lenger ned på siden. I mitt tilfelle la jeg til en PS5 + Godfall, som la varen inn i handlekurven. Fjernet godfall, og satt da med ps5 i kurven. Dette kombinert med den nye "Reservert i 15 minutter" gjorde at jeg sannsynligvis fikk reservert en i forkant, og kjøpt en! :p

• Like 1

Jeg har ikke spammet f5, men oppdaterte en gang for å prøve lykken. Fikk lagt i handlekurv og kjøpt. Gikk et par minutter før distill plinga.

Dal skrev (1 minutt siden):

Seriøst?

Hverken distill eller browseren min sier noe annet enn at det ikke er på lager.

Disk-utgaven

synes distill fungerer veldig dårlig på power.no, mye timeouts. jeg så det tilfeldig i browseren min uten at jeg rakk å kjøpe, så gikk det ett par minutter til før distill omsider varslet

5 minutes ago, mortyn said:

Virker umulig å få tak i ps5 når man umiddelbart klikker seg inn ved varsel og det er tomt. Bare å gi opp. 

Power er nok en av de verre pga. det bare er å bestille, så scalpers/bots tømmer det ganske fort. Må ha flaks som enkelte andre her hadde nå. Elkjøp sin versjon er bedre, men har ikke helt troen ettersom det er ingenting som tilsier at det bare er å lage en haug med fake kontoer og bruke forskjellige adresser

Time will show i morgen

Edited by Mojo Wangen

Helt sinnsykt. Trykke ASAP når distill poppet opp (1-2 min refresh) og var allerede utsolgt. Fuck power at de ikke gjør noe mot scripters. 

• Like 1

Fungerer ikke med distill på Power sin nettside. Selv om jeg monitorer kun delen som heter 'ikke på lager' eller 'ikke på nettlager', så går det 5 min før den feiler og ikke klarer å monitorere. Da selv om ingenting på siden var endret seg.

D_doubles skrev (Akkurat nå):

Helt sinnsykt. Trykke ASAP når distill poppet opp (1-2 min refresh) og var allerede utsolgt. Fuck power at de ikke gjør noe mot scripters. 

1-2 min refresh er ALT for lenge, 10 sekund max