Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Skrevet
8 minutes ago, SchwightDrute said:

Forresten, har pengene blitt trukket/reservert hos deg? For det har de ikke blitt hos meg :s

Ja har blitt trukket, betalte med Vipps.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Trollmann1 skrev (3 minutter siden):

Ja har blitt trukket, betalte med Vipps.

Hmm okei, takk for svar. Betalte med MasterCard, så får håpe det er annerledes der og at ikke noe har skjært seg.

• Liker 1
Skrevet
emilmjac skrev (6 minutter siden):

Til de som har bestilt på NetonNet og Digital så har de kommet på lager og blir sendt snart. 

Dette er ikke min, tenker bare å videreformidle informasjon fra en venn til dere da jeg har fått så mye hjelp her tidligere. 

130301527_745091996360686_4987559237061270593_n.jpg

Takk for at deler :D

• Liker 1
Skrevet
1 minute ago, SchwightDrute said:

Hmm okei, takk for svar. Betalte med MasterCard, så får håpe det er annerledes der og at ikke noe har skjært seg.

Du blir nok trukket når de sender den😊

Skrevet
Nimrad skrev (5 minutter siden):

Er visst ganske krisesituasjoner for samtlige distributører for tida

Forventet med mer kjør rundt disse tider ja :)

Skrevet
Trollmann1 skrev (2 minutter siden):

Du blir nok trukket når de sender den😊

Fikk bekreftet av kundeservice nå at det blir trukket når den sendes, og at varen er reservert på bestillingen min nå, så den "sendes ut innen kort tid". Så jeg vil tro det gjelder din ordre også :D

• Liker 1
Skrevet
Knurr skrev (1 time siden):

Da har jeg fått sporingsnummer til min PS5 Digital bestilling (18 Sept) hos Elkjøp!
Kan bare håpe alt går smooth nå og at jeg samt andre her kan endelig være ferdig med denne etterlysningen! ^^

Ser nå at jeg mottok det samme i formiddag, så håper at det gjelder alle sammen som ikke fikk til lansering denne runden :)

• Liker 1
Skrevet
Iversen skrev (1 time siden):

Samme her. Gikk tilbake i denne tråden og så at de som fikk bestilt ved lansering opplevde det samme. Virker som det bare tar tid, og forhåpentligvis er faren for kansellering over. 

Nå ble min sendt til Obs Alnabru! Kompisene mine er fortsatt "under behandling" - så må nok bare gi det litt tid.

Skrevet
Pære- skrev (11 minutter siden):

Nå ble min sendt til Obs Alnabru! Kompisene mine er fortsatt "under behandling" - så må nok bare gi det litt tid.

Grattis! Jeg venter fortsatt i spenning!

Skrevet
2 hours ago, Mala said:

For første gang i historien klarte ikke Postnord å nå frem med en pakke fra komplett (levert inn fredag)  til meg på en mandag, og det måtte selvsagt være PS5 :p 

Men da er den her i morgen, så jeg gråter ikke :)

Ingen bevegelse på konsollen sendt i fra Coolshop. Godt det ikke gikk en kule varmt slik at man avbestilte fra komplettt i rent gledesrus.

hva sier helthjem sporingen din? 

Skrevet

Setter veldig pris på denne tråden her kjenner jeg. Eneste stedet i Norge hvor man kan ta litt temp på hvordan det faktisk står til med utsendelser av PS5. Om noen får sporingsnummer eller flere updates fra Netonnet så er det konge om dere deler :)

• Liker 3
Skrevet
ilalo skrev (21 minutter siden):

hva sier helthjem sporingen din? 

Ikke noe mer enn hos Postnord. Pakken vil bli sendt til ett utleveringssted blablbla

Skrevet
Just now, Mala said:

Ikke noe mer enn hos Postnord. Pakken vil bli sendt til ett utleveringssted blablbla

samme som min sier 

Skjermbilde 2020-12-06 kl. 20.43.20.png

Skrevet

Jeg kontaktet Komplett tidligere i uken i forbindelse med at min ordre (bestilte 23.04.20 kl 10.20) fikk leveringsdato flyttet fra 03.03.21 til 17.12.20. Datoen ble raskt flyttet tilbake til opprinnelige 03.03.21. Kundesenteret kunne også melde at denne datoen stemte og det virket ikke som det var noe på vei inn som betyr en tidligere levering. 

Til de av dere som har bestilit hos Komplett... Hvor sent den 22.04 har dere bestilit med levering før jul? Noen som har bestilit tidlig 23.04 med levering før jul?

Skrevet
Mossehgetto skrev (1 minutt siden):

Jeg kontaktet Komplett tidligere i uken i forbindelse med at min ordre (bestilte 23.04.20 kl 10.20) fikk leveringsdato flyttet fra 03.03.21 til 17.12.20. Datoen ble raskt flyttet tilbake til opprinnelige 03.03.21. Kundesenteret kunne også melde at denne datoen stemte og det virket ikke som det var noe på vei inn som betyr en tidligere levering. 

Til de av dere som har bestilit hos Komplett... Hvor sent den 22.04 har dere bestilit med levering før jul? Noen som har bestilit tidlig 23.04 med levering før jul?

En kompis har bestilt 23.4 midt på dagen. Komplett flyttet ordren hans fra 3. mars til 17. des til mai til 3. mars igjen. Han har bedt om hva som gjelder, og ble videresendt til produktsjef for avklaring. Han venter i spenning..

Skrevet

Fikk sendingsbekreftelse fra CDON før klokka 10 i går formiddag, men Postnord har fortsatt ikke registrert at den er hentet. Er vel heller tvilsomt at det blir noen PS5 før onsdag her i gården. Men jeg skal ikke klage uansett. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...