Gå til innhold

PlayStation 5-konsoller ligger til salgs på nettet til over 200 000 kroner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gamer.no this a bit of a silly article to be honest. Do you have any proof that anyone has paid that amount ?. I mean i could have put one on buy it now for 500000 dont mean anybody will buy it just means i would make headlines. I follow ebay just out of interest and you are looking at about 6000 to 8000 from england.

Lenke til kommentar
kremt skrev (10 minutter siden):

Joikakaker er vel knapt hundemat. Som vanlig, mye "kremmere" og idioter på Finn. Det aller meste som ligger til salgs er faktisk grovt overpriset.

Men positive med ebay man har money back warranty så man kan jo opprette sak hvis man vil selv om det er ikke alltid tilfelle man får medhold, Flest bør vel forstå slik er svindel. Eller ganske grov bedrageri. Med mindre de kan bevise at konsolen er verdt så mye.

Lenke til kommentar
Sponge skrev (2 minutter siden):

Gamer.no this a bit of a silly article to be honest. Do you have any proof that anyone has paid that amount ?. I mean i could have put one on buy it now for 500000 dont mean anybody will buy it just means i would make headlines. I follow ebay just out of interest and you are looking at about 6000 to 8000 from england.

No need for proof since the article does not say any console were sold for this stupid lot of money, it simply tells there are consoles out there priced that high.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvem som helst kan forsøke å selge det meste til en latterlig høy pris. Noe annet er om det faktisk er marked for det - noe som er ytterst tvilsomt. Under den mye omtalte "smørkrigen" i Norge i 2011 var det et par stykker (sikkert på Oslo sin vestkant) eller noe, som påsto de hadde solgt smørpakker til 2-300 kr,- Media slang seg på, og plutselig ble Finn bombadert at annonser. Selv om veldig mange åpenbart ikke kan forskjell på margarin og smør. Men det er en helt annen sak.

Etter det ble det en "greie" i Norge at straks noe ble midlertidig utilgjengelig popper annonsene opp. Det skjedde med Oboy, aromat-krydderet og Joika-hermetikk. Helt latterlig spør du meg. 

Noe helt annet er nyutgitte og populære brands/merkevarer.... Som folk gjerne vil "flashe" at det har. De første Teslaene i Norge ble vel solgt til langt høyere pris enn nypris på Finn hvis jeg husker rett. Samme var vanlig med de første generasjonene av iPhone slik at eplemeningheten kunne kjøpe seg litt status ved å være først ute.

Kapitalismen er noe ufyselig greier. Når man er villig til å kjøpe seg kortvarig sosial status - da har folk et problem! (Mitt syn).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
kremt skrev (3 timer siden):

Joikakaker er vel knapt hundemat. Som vanlig, mye "kremmere" og idioter på Finn. Det aller meste som ligger til salgs er faktisk grovt overpriset.

Bliir vel litt feil å si at det aller meste er overpriset, det er norges største salgskanal for både nytt og brukt. Selvfølgelig finnes det en del brødløker som prøver å tjener kjappe penger med å selge en lohengrinsjokolade til 5345345345 kroner men de er få heldigvis. 
Jeg selger mye på Finn selv og kjenner markedet godt på de tingene jeg selger og priser meg deretter. Folk er ikke dumme. 
Det verste med Finn.no er skambud faktisk. Mange fks byr 1500 kr for en et år gammel(last gen)l brukt ps4 pro 1TB med 2 kontrollere fks. Det var bare ET eksempel. 

PS! Hvis joikakaker (hvis det er lov å si lenger i 2020 uten at Ella med flere blir krenket) er hundemat så er jeg en hund ;) 

Endret av Ghost pirate LeChuck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...