Gå til innhold

AMD Ryzen 5000 Series levering, ordrestatus, desperasjon etc

Frode789

Anbefalte innlegg

Skrevet
Dragonlove skrev (1 time siden):

5800X får man kjøpt over alt.

Ser ut til det og blir mest sannsynlig det jeg går for på fredag.. Hovedkort derimot er jeg litt usikker på.. Trenger egt bare 2x m2, bare en av slots'ene er pcie 4 er alt greit egentlig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ryzen er ikke noe å ha til de har greid ut om USB-problematikken. USB var en av hovedårsakene til at jeg valgte det hovedkortet jeg gjorde da jeg som innholdsskaper bruker flere titalls USB-tilkoblinger. Nå må jeg kanskje forkaste hele PC-oppsettet.

image.png.ed72496f7c3747ad9d27a597cd156a00.png

Skrevet
AndersT2 skrev (2 timer siden):

Da er min 5900X hos Komplett endret dato til 4 mars. Så da er det muligens noe på gang.

Det samme har skjedd med min ordre. Et lite håp i alle fall.

Skrevet
AndersT2 skrev (2 timer siden):

Da er min 5900X hos Komplett endret dato til 4 mars. Så da er det muligens noe på gang.

Samme her! Krysse fingrene på nytt igjen denne gangen også! Tør nesten ikke håpe på noen ting slik leveringene har vært.

Skrevet
AndersT2 skrev (5 timer siden):

Her også. Bestilt 19.11.2020. 

Har null tillit til Komplett ettersom selv "bekreftede" datoer ikke holder vann, men jeg skal innrømme at det er kjekt å se at datoen skyves i riktig retning.

Skrevet
BadCat skrev (Akkurat nå):

Hva gjør dere hvis dere får Ryzen med feil på?

Jeg er evig pessimist, så jeg hadde ikke blitt overasket. Jeg hadde nok bare himlet med øynene og sendt den tilbake 😂

• Liker 1
Skrevet
BadCat skrev (2 timer siden):

Samme som alt annet utstyr man mottar med feil på, reklamerer eller lever med det.

Regner med det kommer en fiks for USB problemene, og at de ikke er like brutale som Intel sin sikkerhetsfix som gjorde at ytelsen ble dårligere.

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, BadCat said:

Kjører GPU i PCI-E 3.0 eller kjøper en separat USB HUB til de forhåpentligvis fikser problemet med ny firmware. Absolutt ingen deal-breaker.

Skrevet

3. Mars er også datoen på min 5900x OEM (Komplett-PC) og det er som regel Onsdager som har vært hver dato så langt.

Bestilt 5 Nov 16 min etter lansering. Blir skuffet for sjette eller sjuende gang om datoen forskyves.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...