Gå til innhold

AMD Ryzen 5000 Series levering, ordrestatus, desperasjon etc


Frode789

Anbefalte innlegg

Just now, spetter said:

Darn ?

fra komplett nettsiden:

Ikke på lager. 23 stk. forventes sendingsklare 3.apr..2021 (usikker dato)

Regner med at kundebehandler ikke "bekreftet" noen ting. Bare forklarte hva som stod offisielt på nettsiden :(

Scan.Co.UK venter også inn en god del ryzen 9 i samme tidsrom som komplett

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
On 3/23/2021 at 7:40 PM, idleman_2 said:

Snakka med en på komplett chatten ->

Dette gjelder 5950X ->

 

Ta det med ei stor klype salt. Flere av de som bestilte da de hadde X prosessorer mer enn de skulle få levert i starten av desember, venter fremdeles. Det er enten to muligheter her. Enten får de hinsides mange prosessorer 3. April eller så burde ordreknappen ha vært stengt de siste tre månedene.

Lenke til kommentar

Det er ikke en sjans i havet at de får inn 50+ av 5900x 3. April. Et par dager siden var de på under 30, så jeg vet ikke hvordan det systemet funker eller hvem som oppdaterer det.

Venter fremdeles på at 5900x OEM skal komme inn, jeg bestilte 16 min etter release (5 Nov). Tror ikke de har fått inn en eneste en frem til nå. Forventet dato på den er 3. Mai.

Endret av SIR WOLFIE 87
Lenke til kommentar
1 hour ago, SIR WOLFIE 87 said:

Det er ikke en sjans i havet at de får inn 50+ av 5900x 3. April. Et par dager siden var de på under 30, så jeg vet ikke hvordan det systemet funker eller hvem som oppdaterer det.

Venter fremdeles på at 5900x OEM skal komme inn, jeg bestilte 16 min etter release (5 Nov). Tror ikke de har fått inn en eneste en frem til nå.

16 minutter er lenge. 3 minutter på 3080 var fem måneder venting. 5900X er vel en av de mer populære modellene, så litt trykk var det nok.

Lenke til kommentar
7 hours ago, BadCat said:

16 minutter er lenge. 3 minutter på 3080 var fem måneder venting. 5900X er vel en av de mer populære modellene, så litt trykk var det nok.

Er snakk om en Komplett-PC som har annen type CPU enn vanlig boxed.

https://www.intel.com/content/www/us/en/support/articles/000029613/processors.html

Disse blir levert i ganske store volum, så om de hadde fått inn et parti så hadde jeg hatt PCen nå. De har hatt 5600x, 5800x og 5950x OEM inne tidligere når jeg sjekka forskjellige konfiguratorer.

 

Lenke til kommentar

Fikk også beskjed fra netonnet i dag, om at en pakke er på vei. En 5900x som ble bestilt 05.01.2021. Har avbestilt hos elkjøp men venter med å gjøre det hos komplett til pakken er her. (står fortsatt 03.04.2021 hos komplett, bestilt 03.12.2020) Så da blir det snart enda en plass ledig hos dem.

Endret av Zyn
Lenke til kommentar
3 hours ago, FortvilaFaenskap said:

dæven angrer jeg ikke bestilte fra netonnet samtidig som komplett.

Samme her, men om netonnet har kommet til Januar bestillingene nå er det vel kanskje håp for at Komplett får inn en del snart og. Vi får se, krysser fingrene for at dem faktisk får inn mange i starten av April som dem sier. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...