Gå til innhold

Skal du ha Xbox Series X eller Series S?


Mr. Pants

Skal du ha Series X eller Series S?  

24 stemmer

  1. 1. Series X eller Series S?

    • Series X
      21
    • Series S
      2
    • Begge to 💰
      1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Croc Man skrev (Akkurat nå):

Hvorfor skulle man kjøpe begge?

Ikke spør meg. Jeg skal bare ha Series X. 😛

Jeg har sett enkelte folk som planlegger å kjøpe begge to, faktisk. En i stua og en på gutterommet kanskje?

Evt. kan Series S virke som en "reisekonsoll". Jeg vet i hvert fall at jeg kommer til å la min Series X ligge igjen når jeg drar hjem i jula. Det er riktignok ikke nok til at jeg ønsker å kjøpe en Series S nå, men kanskje jeg kan bli fristet om jeg kommer over et godt tilbud.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Leflus skrev (11 minutter siden):

Ikke spør meg. Jeg skal bare ha Series X. 😛

Jeg har sett enkelte folk som planlegger å kjøpe begge to, faktisk. En i stua og en på gutterommet kanskje?

Evt. kan Series S virke som en "reisekonsoll". Jeg vet i hvert fall at jeg kommer til å la min Series X ligge igjen når jeg drar hjem i jula. Det er riktignok ikke nok til at jeg ønsker å kjøpe en Series S nå, men kanskje jeg kan bli fristet om jeg kommer over et godt tilbud.

Samtidig ligger jo ryktene om at Xbox etterhvert sender ut en streamingbrikke til to gratis til alle gamepass ultimate medlemmer, så jeg tenker man kan streame både via sky og via series x til tv nr 2

Lenke til kommentar
Måsadåtten skrev (2 minutter siden):

Samtidig ligger jo ryktene om at Xbox etterhvert sender ut en streamingbrikke til to gratis til alle gamepass ultimate medlemmer, så jeg tenker man kan streame både via sky og via series x til tv nr 2

Akkurat det blir veldig spennende å se. De kommer nok helt sikkert med en streaming-brikke etter hvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...