Gå til innhold

Hva er PS4 verdt nå i dag?


G

Anbefalte innlegg

Sitter jo med en gammel PS4 som mange andre, men er ikke klar for å riktig enda å bli kvitt den.

Men ser priser på 2013 førstegen. PS4 uti 2-3 tusen kroners leiet få Finn.no for tiden, som jeg synes er litt merkelig. Er det lagt ut slik for å ha en del prutemonn?

Hva er den egentlig verdt nå oktober 2020, hva blir de verdt etter PS5 og Xbox-lanseringen, og uti 2021, hva kan de være verdt da montro?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er jo PS4 slim og Pro fremdeles godt kjøp mellom 1500-2500 kr selv brukt, koster ikke mye å reprarere hos sony hvis de ryker, største problem er vel heller det er synd det ikke er mye alternativ da PS5 antakelig fort koster over 5000 kr så man blir låst med utdatert konsoll eller må kjøpe dyr konsoll. Men skal jo sies det ikke er veldig stor forskjell på PS4 slim og pro. Med mindre man bruker mye vr briller.

Først generasjon ps4 er nok muligens bare verdt 1000 kr for har antakelig ikke særlig lang reklamasjon tid igjen nå. Faller antakelig ikke mye i verdi etter reklamasjonstiden er gått ut, men er jo best å selge før den tiden.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Jeg skal selge min pspro fra 2017 til 3200 med platinum headset (som kosta 2000), og med 1 stk dualshock og ladeledning på finn tenkte jeg. Headsettet er utrolig pent brukt. PSproen er godt brukt, har kun åpna topplokket og blåst ut støv. 

sikkert lav pris, men jeg spiller ikke ps4 mer, etter jeg fant ut at jeg enkelt kunne overclocke min i7 2600k fra 2012 til å være bedre, kobla med at jeg har gtx 1060, kjører jeg blant annet destiny 2 på 1440p 60fps stort sett. AC odessey kjører også bedre enn på ps4, også kommer series X om 1 måned. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...