Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger

OddZen

Anbefalte innlegg

Skrevet
8 minutes ago, Kryptodebunker said:

Kortet er identisk med Palit Gamerock OC bare se på kretskortet på bildene hos Komplett. 

Palit eier Gainward og PNY. 

https://www.komplett.no/product/1171802/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/palit-geforce-rtx-3090-gamerock

Hvis det stemmer, så ble det gjort grundig testing her:https://www.overclock3d.net/reviews/gpu_displays/palit_rtx_3080_and_rtx_3090_gamerock_oc_review/20

Ser bra ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
BNixx skrev (35 minutter siden):

Ser ut som 4x Gainward GeForce RTX 3090 Phantom GS blir tilgjengelig hos Komplett neste uke.

Noen som har erfaring med kortet?

Jeg har 3080 non-gs, og egentlig godt fornøyd med kortet. Litt viftestøy som du nevner, men ytelsen er bra. Hadde ikke nølt med å kjøpe Gainward igjen.

• Liker 1
Skrevet

Da kom endelig 3070 rog strix oc kortet fra Netonnet. Bestilte 2 januar og kom i posten i dag😁 

Nå er det bare å vente på 3080 TUF kortet fra Elkjøp som nok kan ta laang tid før kommer😅

• Liker 1
Skrevet

Visa kortet jeg har bestilt flere av kortene jeg har ventet 4 mnd på, er ikke lenger aktivt. Jeg har nytt visa på samme kontonr.

Noen som har en formening om hvordan det kommer til å gå?:(

Noen ble betalt med vipps knyttet til det kortet, andre direkte med kortet. 

Skrevet
BadCat skrev (12 minutter siden):

Det kommer til å bli nederlag med TUFs-kjøler etter at du når har Strix.

Er det så mye forskjell der altså?

Skrevet

Ja, hvis du har vindu i kabinettet. Strix-kortene er vakre. Hvis du skal gifte deg sier du ikke at det er det samme hvordan hun ser ut bare det er ei dame.

Skrevet

Ahh trodde du mente at kjølingen var verre. Utseende messig så er jeg ikke så nøye på det selv om jeg har vindu på siden😊 PC-en blir i hovedsak å stå under pulten😅

Skrevet (endret)

Kjøleren er litt dårligere, den veier mindre, er fysisk mindre og viftebladene er dårligere. Du får ikke presset en 3080 TUF til 525W, det greier du med Strix.

Endret av BadCat
Skrevet

Smaken din er som baken min, full av skit. :tease: Du skal få se bilder av oppsettet her hvis jeg noen gang får ferdigstilt det. Alt har kommet nå bortsett fra CPU og grafikkort. Grafikkortet har jeg ventet på i 4 måneder (om to dager).  

• Liker 1
Skrevet
BadCat skrev (17 minutter siden):

Smaken din er som baken min, full av skit. :tease: Du skal få se bilder av oppsettet her hvis jeg noen gang får ferdigstilt det. Alt har kommet nå bortsett fra CPU og grafikkort. Grafikkortet har jeg ventet på i 4 måneder (om to dager).  

Gleder meg 😄👍

Skrevet

For en lettelse det kommer til å være når man forhåpentlig får en mail om at 3080 Strix OC er sendt. Kunne ha kjøpt av en scalper da, men det hadde tatt bort gleden tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...