Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Kryptodebunker skrev (12 minutter siden):

Produktet kan ikke legges i handlevognen. 

Var grønn knapp når jeg kopierte linken hvertfall. Kjøpte ikke selv, da jeg bestilte ftw3 tidligere i dag. Men aner jo ikke om jeg får den..

edit: ref postene rundt her er vel det heller tvilsomt, som ventet 😅

Endret av Kjeks1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
0l3M skrev (1 minutt siden):

Snakket med Elkjøp på telefon nå, de sier EVGA 3080  FTW3 Ultra ikke er forventet før 25.01.2021 selv om det står Reservert og Bekreftet lagerdato 15.12.2020. De mener det har skjedd en feil.

Haha. Var jo det jeg prøvde å poengtere med screengraben min på forrige side ^^Det står jo januar 2021 på alle kortene deres, om man ser på bannern.

Lenke til kommentar
MrMarbles skrev (1 minutt siden):

Haha. Var jo det jeg prøvde å poengtere med screengraben min på forrige side ^^Det står jo januar 2021 på alle kortene deres, om man ser på bannern.

Som sagt har en venn som bestilte det samme Gainward Phoenix kortet med bekreftet dato i November han fikk det etter en uke selv om det sto det gule banneret med 2021 der. 

Lenke til kommentar

Scan har fått leveranser av ftw3 ultra og xc3 ultra i disse dager, så er jo ikke umulig at Elkjøp også fikk inn noe. At det er tatt forbehold på nettsiden om at ingenting kommer før Jan21 og at kundeservice sier det samme, betyr ikke nødvendigvis at det stemmer. Lovt å håpe :)

 

FB97CC49-E547-4DD4-91B0-F57F44EB6F9E.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
13 minutes ago, unicorndeath said:

De viser ikke lenger totalt antall leverte kort, sikkert smart.

Det er nyttig og se hvor gammel den eldste ikke leverte bestillig er også. Jeg tror ikke komplett har levert prosentvis flere fra lanseringsdag. Den siste Tuf OC postet her var på kvelden 17/9, Tuf non oc og Zotac trinity non-oc er nok mye verre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...