Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger

OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg prøvde, fikk ikke noe liv i den når jeg prøvde de 2 første, så prøvde jeg de 2 neste og fikk lys, men ikke noe bilde 😕

Bestilt 2x8Pins kabler nå så løser seg snart!

Endret av Sitoy
  • Liker 1
Skrevet

Hadde ikke vært noe problem hvis jeg var hjemme i norge hvor jeg har resten av ekstra kablene til strømforsyningen. Men lever ut korona på hytta i Sverige enn så lenge

• Liker 1
Skrevet

Safeste taktikken er bare å bestille hos "alle", og se hvem som vinner. Er selvfølgelig avhengig av at du har nok $ til å la kortreservasjonene stå mens du venter (ev. velge postoppkrav/faktura hvis noen tilbyr det).

• Liker 1
Skrevet
1 minute ago, Saftis said:

Safeste taktikken er bare å bestille hos "alle", og se hvem som vinner. Er selvfølgelig avhengig av at du har nok $ til å la kortreservasjonene stå mens du venter (ev. velge postoppkrav/faktura hvis noen tilbyr det).

har ikke råd til å kjøpe hos "alle" maks to :p 

Skrevet
46 minutes ago, Quakecry said:

har ikke råd til å kjøpe hos "alle" maks to :p 

Husk om du velger faktura så slipper du å bli trukket før du faktisk får den.

• Liker 1
Skrevet
12 minutes ago, Sitoy said:

Husk om du velger faktura så slipper du å bli trukket før du faktisk får den.

Noen har fått issues med klarna på dette, så vær forsiktig. Butikkene varsler også om dette.

• Innsiktsfullt 2
Skrevet
8 minutes ago, Theo343 said:

Noen har fått issues med klarna på dette, så vær forsiktig. Butikkene varsler også om dette.

Ja, ligger litt der også. Når jeg har råd til å kjøpe kort så frister det ikke med faktura eller noe sånt. 

Skrevet
11 minutes ago, Quakecry said:

Ja, ligger litt der også. Når jeg har råd til å kjøpe kort så frister det ikke med faktura eller noe sånt. 

Jeg velger faktura, betalte med en gang jeg fikk kortene.

Jeg har ikke mye penger på mine vanlige bruks kontoer, men kapital konto henter jeg pengene fra.

• Liker 1
Skrevet
Saftis skrev (55 minutter siden):

Kan bli artig å følge utover. Apropos, disse er vel fort uten spillkode og da er prisen typ lik ny om en trekker fra spillverdi
("Kan mangle tilbehør som ikke er nødvendig for at varen skal fungere.")

Skrevet
1 hour ago, Saftis said:

synes fortsatt ikke de selger "demo" billig nok. slipper å vente da men. jeg regner med at demo = åpnet og brukt? hadde de vært forseglet så hadde de vel gått til vanlig salg?

image.png.41abbcfdb9e06d65cf3282f936743759.pngimage.png.ad312ed70b6e7a6c5728b49c8e57f5ed.png

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...