Jump to content
OddZen

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger

Øystein

Spørreundersøkelse:

Message added by Øystein

Recommended Posts

4 minutes ago, Saftis said:

Jeg ville ventet, helt sikkert mulig å få et 6900xt eller 3080 ti hvis du er kjapp på labben på release-day og safer med flere bestillinger.

Lenge til du kan kjøpe dem, spesielt 3080Ti:grin:

Kjetil Lura skrev (16 minutter siden):

Er heller ikke rik, men å spare det er en fine ting, PS er uføre, men sparer det kan du også om du vil.

Ja er jo det jeg har gjort da hehe . Er sykemeldt. Kan kjøpe ett 3090 og utsette leie og leve på nudler i 14dager :p men orker ikke det for 10% mer ytelse

Rambo82 skrev (3 minutter siden):

Virker som Zotac er de som klarer å levere mest av kort.. 3070,80 og 90.. merkelig..

Minst etterspørsel etter Zotac tror jeg eller så har Komplett spesielt god tilgang på kort fra Zotac. Jeg har selv Zotac RTX 3090 Trinity og veldig fornøyd.

Just now, Pc Lynet said:

Minst etterspørsel etter Zotac tror jeg eller så har Komplett spesielt god tilgang på kort fra Zotac. Jeg har selv Zotac RTX 3090 Trinity og veldig fornøyd.

Får bare håpe 3080 dukker opp!

• Like 1

2 minutes ago, Rambo82 said:

Virker som Zotac er de som klarer å levere mest av kort.. 3070,80 og 90.. merkelig..

Nei, ikke merkelig. Asus er bra men , mange vi ha dem. Men klarer ikke å mette folk som vil ha dem. jeg kløper dem ikke.

Derfor kjøper jeg zotac nå.

• Like 1

1 hour ago, Rambo82 said:

Jeg satset på Zotac Trinity 3080 non-oc på release dagen, fordi det var det komplett hadde flest av "på lager" når jeg bestilte.

Oppdaget senere at Komplett begynte å selge dem ca. 14:30 så jeg er nok langt bak i køen, men tror ikke komplett har levert mange av denne varianten.

Kjetil Lura skrev (2 timer siden):

Jepp, det vil bli bedre om du velger 2060s og opp. Nei skal ikke selge mine 2060s. Hehe

Du skriver jo at det blir bedre fra 2060s og opp. Hva surrer du med? Er ikke rart han lurer på hvorfor han skal gidde og bytte et 1080 kort med et 2060s kort? 

• Like 1

CetOr skrev (2 minutter siden):

Du skriver jo at det blir bedre fra 2060s og opp. Hva surrer du med? Er ikke rart han lurer på hvorfor han skal gidde og bytte et 1080 kort med et 2060s kort? 

1080 er jo like bra som  ett 2060

Kjetil Lura skrev (1 minutt siden):

Forskjell på 2060 vs 2060Super?

2060super er litt mer super.. bare noe mhz mer på core clock .. kanskje 5fps i skytespill.. vet ikke 

10 minutes ago, CetOr said:

Nok til å oppgradere fra 1080? 

Hehe, det skal ikke jeg avgjøre. Men litt bedre enn 1080. 1080Ti er en annen sak. Hehe.

Og 2080s til 2080Ti er og bedre.

Fra 2080Ti til 3080, er ikke bedre til det jeg bruker mine kort til, men 3090 er?

Edited by Kjetil Lura