Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Just now, lucky666 said:

Jeg kjøpte et 3070 i april. betyr det at jeg ikke får kjøpt fler? Eller gjelder det da kun 3070?

Dama jeg snakket med sade uansett type/kort. Min seineste bestilling var og april og jeg blev kansellert i onsdags.

Lenke til kommentar

Hvis du har 2 fornavn kan du skape et nytt konto der og. Var obs pa dette forst bare:

‘Vær oppmerksom på at dersom vi oppdager brudd på våre retningslinjer eller forsøke å omgå dem, blir vi tvunget til å "svarteliste" din konto.’

Lenke til kommentar
rfm skrev (1 minutt siden):

Hvis du har 2 fornavn kan du skape et nytt konto der og. Var obs pa dette forst bare:

‘Vær oppmerksom på at dersom vi oppdager brudd på våre retningslinjer eller forsøke å omgå dem, blir vi tvunget til å "svarteliste" din konto.’

Ja, men de undersøker ikke folkeregistret håper jeg..Men de tar deg kanskje hvis du bruker de samme kortene?

Lenke til kommentar
Just now, lucky666 said:

Ja, men de undersøker ikke folkeregistret håper jeg..Men de tar deg kanskje hvis du bruker de samme kortene?

Jeg kan ha fatt sporingsnummer for et kort bestilt pa et nytt konto, samme adresse (men man kan jo bo i blokk), samme etternavn, samme telefonnummer og samme betalningskort. Men annet fornavn og epost.

 

Inb4 Proshop leser traden og jeg er doomed.

Lenke til kommentar

dump_2021-05-07_14.23.13.png

 

Var ikke en del av slippet hos Proshop kl 14. De hadde to kort, og har ett igjen. Må bestilles manuelt per telefon.

edit: kan også sies at damen på telefonen spurte om «jeg hadde bestilt et skjermkort siste halvåret fra de», så de går tydeligvis langt tilbake i tid når de sjekker.

Endret av jocke
Lenke til kommentar

Da var mine bestillinger på3060TI hos  proshop kansellert, 1 skjermkort per person fra hele rtx 3xxx serien er urimelig.. hva med de som har bestilt 3060/3060ti/3070  og venter på 3080/3090 ...   høres ut som vi må starte boikott aksjon. Var ikke reglene anderledes den gangen en kunne forhåndsbestille ?

Lenke til kommentar
idleman_2 skrev (1 minutt siden):

Da var mine bestillinger på3060TI hos  proshop kansellert, 1 skjermkort per person fra hele rtx 3xxx serien er urimelig.. hva med de som har bestilt 3060/3060ti/3070  og venter på 3080/3090 ...   høres ut som vi må starte boikott aksjon. Var ikke reglene anderledes den gangen en kunne forhåndsbestille ?

Dette ble diskutert for et par dager siden. Sykt at de ikke kjører Cutoff date og en mail med informasjon om når de nye reglene gjelder. Jeg skjønner hvis folk har 8stk kort i bestilling. Men har man kjøpt et 3060 og venter på f.eks et 3080 kort som allerede ligger i bestilling er dette helt sykt.

Lenke til kommentar
idleman_2 skrev (6 minutter siden):

Da var mine bestillinger på3060TI hos  proshop kansellert, 1 skjermkort per person fra hele rtx 3xxx serien er urimelig.. hva med de som har bestilt 3060/3060ti/3070  og venter på 3080/3090 ...   høres ut som vi må starte boikott aksjon. Var ikke reglene anderledes den gangen en kunne forhåndsbestille ?

Ja, fikk gjerne 3-4 kort i slengen levert fra de.

Lenke til kommentar
snp skrev (13 timer siden):

Jeg har stått på ventelisten til Kingpin siden desember i fjor. Det er helt uaktuelt at Euro-tec får inn dette kortet med det første, sannsynligvis noensinne. Jeg har for øvrig også hatt et annet EVGA i bestilling hos Euro-tec siden i fjor.

Her er EVGAs forumtråd om Kingpin-leveranse: https://forums.evga.com/KNGPN-Hybrid-and-Hydro-Copper-Unofficial-AutoNotify-Confirmation-Lists-m3152026.aspx

Her er den uoffisielle køen: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ySCIHsoe8LmYweVTDT-edV8ovrb0cQjGF4FKtsx_nzE/edit#gid=415215785

Vi er foreløpig på 23.12.2020. Jeg er et par dager unna. Sier i fra hvis jeg får kjøpt. 

Jeg bestiller fra EVGA direkte og kortet havner på en hyggelig pris, selv med MVA og frakt. Det tar bare sinnsykt lang tid.

Edit: Jeg kan legge til at EVGA-kortet jeg har i bestilling hos Euro-tec ikke en gang står som forventet på lager. Jeg fikk imidlertid inn en bestilling for snaut et halvt år siden. Det samme gjelder EVGA-bestillingene som ligger hos Dustin. De eneste som har klart å levere EVGA 3080 og 3090 i Norge er så vidt meg bekjent Elkjøp. Jeg fikk i hvert fall kort der fra allerede i fjor. Jeg vet at Dustin har levert 3070 i både Norge og Sverige, men tror ikke de har fått tak i bedre modeller enda.

Hvor mye tror du det hadde kostet å bestille en 3080 ftw3 ultra direkte fra evga da?

Spør med tanke på pris + fortolling

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...