icer Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Har skrevet om en meny som jeg tror kom med Pod-BOT. Problemet er at jeg bare får laget 3-4 sub-menyer før den når skjermkanten, for å løse dette lagde jeg da en ny meny som inneholdt bare noen menyer for å hindre at den nådde kanten. Men det jeg ikke får til er å få menyen til å komme frem. I config.cfg står det "h" "+commandmenu" det er da denne jeg bruker. Men da jeg prøvde +serverCMD skjedde det ikke noe. samme med exec serverCMD.txt Jeg har lagt ut de to filene jeg har laget til HER serverCMD.txt er en sub-meny og er den samme som ligger under "Server" i commandmenu Takk på forhånd
Mith Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Hva med å rename .txt fila til .cfg ?? Mener å huske at du ikke kan "exec'e" .txt filer.
icer Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Skrevet 11. januar 2004 (endret) Har prøvd det, men da jeg exec'a kom "linjene" bare i consolen eks. "1" "server" { "1" "bla bla" "kommando" } og sånn gjikk alle linjene.... Begyndt å bli litt fortvilt Endret 11. januar 2004 av icer
osmoen Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 den må antakeligvis hete commandmenu.txt ... ta kopi av originalen hvis du ikke vil miste den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå