Gå til innhold

NFS Underground


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde ingen problemer før bane 95  :cool:

Etter bane 95 går alt smooth...

Så igrunn var hele spiller lett for deg? Strever litt når jeg kom over bane 87..

Det gikk ikke lett (brukte 1.5-2 dager) men det var på bane 95 jeg strevde mest på :p

I mine øyne er den en av de vanskeligste :roll:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg er på bane 95, den med 6 runder og 3 dritgode biler, iallefall den hvite til Kurt. Selvom jeg kjører feilfritt en runde med hastighet på 240-260 knapper jeg bare marignalet inn på, for i enkelte deler av løpet freser de av gårde (jeg har installert alt som kan ) DRIT VANSKELIG! hvordan kommer jeg meg videre?

Lenke til kommentar
Jeg er på bane 95, den med 6 runder og 3 dritgode biler, iallefall den hvite til Kurt. Selvom jeg kjører feilfritt en runde med hastighet på 240-260 knapper jeg bare marignalet inn på, for i enkelte deler av løpet freser de av gårde (jeg har installert alt som kan ) DRIT VANSKELIG! hvordan kommer jeg meg videre?

Hele hemmeligheten ligger i at du må komme deg opp på 1. plass tidlig i runden. (les: med en gang) og holde på plassen! Ikke ****** om noen skal forbi deg da. Etter dette må du seff kjøre perfekt og det gjør du vel? :D

Lenke til kommentar

Er selv på løp 98. Har så langt erfart at etter ca løp 95 er man avhengig av å ikke slippe forbi andre ja, men valg av bil mye å si også. Jeg har erfart en del ganger at dersom en bil stikker fra tidlig i løpet vil man ofte ta innpå etterhvert, og dersom man kjører feilfritt vil bilen i ledelse gjerne ta en håpløs snarvei eller gjøre noe annet dump slik at man vinner til slutt. For øvrig har jeg kjørt alle løp på middels vanskelighet.

Har selv hatt best resultater med Mazda RX-7 tidlig i spillet, deretter Nissan 350, og nå på slutten Skyline. Akselerasjon er viktig, handling likeså. Toppfarten trenger man vel mest på drag, og selv da får man ikke alltid ut maks (selv med nos). For å si det på en annen måte: inntil man kjører nærmest feilfritt er det sjelden toppfarten er avgjørende.

Lenke til kommentar
Er selv på løp 98. Har så langt erfart at etter ca løp 95 er man avhengig av å ikke slippe forbi andre ja, men valg av bil mye å si også. Jeg har erfart en del ganger at dersom en bil stikker fra tidlig i løpet vil man ofte ta innpå etterhvert, og dersom man kjører feilfritt vil bilen i ledelse gjerne ta en håpløs snarvei eller gjøre noe annet dump slik at man vinner til slutt. For øvrig har jeg kjørt alle løp på middels vanskelighet.

Har selv hatt best resultater med Mazda RX-7 tidlig i spillet, deretter Nissan 350, og nå på slutten Skyline. Akselerasjon er viktig, handling likeså. Toppfarten trenger man vel mest på drag, og selv da får man ikke alltid ut maks (selv med nos). For å si det på en annen måte: inntil man kjører nærmest feilfritt er det sjelden toppfarten er avgjørende.

:yes: Er et godt tips dette. Å kjøre alle løp på medium vanskelighetsgrad, så har du noe å falle tilbake på om det skulle snøre seg til ;)

 

angående drag race så har jeg klart å få "blown engine" med en skyline i 6. gir på en drag. Trodde dette nesten var umulig...gikk unna det ja :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...