Gå til innhold

Xbox Series X|S - Generell diskusjon


Skal du kjøpe Series X?  

325 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe Series X?

    • Ja, på lanseringsdagen
      107
    • Ja, men ikke på lanseringsdagen
      88
    • Nei
      81
    • Vet ikke
      49


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MAG8 skrev (På 1.12.2020 den 8.18):

Jeg har også dette problemet. Det skjer av og til. Skjer med Elite 2 kontrollen. Jeg har lagt merke til at det har en tendens til å skje når jeg tar en pause fra spillingen og kontrollen går i "dvale". Når jeg skrur den på igjen, så er det ingen connection. Det hjelper å ta en hard reset av Series X hver gang. 

 

Virker som et software problem. 

Var i kontakt med support her om dagen. Problemet løste seg ved at man velger strømsparingsmodus i innstillinger. Ikke dvale innstillingen. 

Som du sier, bør løses med software update.

Lenke til kommentar
Mr. ve skrev (På 1.12.2020 den 19.54):

Sliter også med tilkoblingsproblemer med SS 9X og har flere ganger måttet ty til hard reboot av XSX for å få det til å virke.

I dag virket dog ikke det heller. Og jeg får ikke parringsknappen på xboxen til å virke lenger heller så jeg får ikke parret det på nytt... 

Bruker kablet kontroller så har ikke merket noe issues med den.

Andre som har problemer med parringsknappen eller har en fix til den? Har prøvd å trykke, holde den inne, dobbeltrykke, trippeltrykke etc..

Jeg bruker også 9X og har ikke hatt noen problemer med den, bare kontrollen. 
Som jeg skriver i et annet innlegg her, alt begynte å fungere igjen etter jeg byttet innstillingen til strømsparingsmodus.

Lenke til kommentar
On 12/2/2020 at 8:00 PM, MrMire said:

Virkelig. Uholdbart om dette skulle drøye ut hele desember uten at folk får vite noen ting.

MS Support ringte nå, de beklaget for det som skjer. De håper å ha svar neste uke. De gir 10% av verdien av varen i komp.

Er vist stort problem, at mange har fått mail at varen er levert, men ikke noe sporings nummer  eller noe. 

Vi får se hva som skjer, men de tar litt ansvar nå og ringer og holder folk oppdatert.

Lenke til kommentar
16 hours ago, Trilithion said:

MS Support ringte nå, de beklaget for det som skjer. De håper å ha svar neste uke. De gir 10% av verdien av varen i komp.

Bare jeg, av oss her, som ikke er blitt oppringt... 🤔

Er den kompensasjonen noe man får tilbake på bankkonto eller som Store Credit?

Endret av MrMire
Lenke til kommentar
2 hours ago, MrMire said:

Bare jeg, av oss her, som ikke er blitt oppringt... 🤔

Er den kompensasjonen noe man får tilbake på bankkonto eller som Store Credit?

Han sa til meg de ringer alle og at alle skulle få 10% som store credit.

Men hvis du ikke har hørt noe så ping dem, de var veldig hjelpsomme denne gangen,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...