Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kildesortere Sexleketøy


Anbefalte innlegg

Jeg har en rosa eske med stor dildo som jeg kjøpte feil, nå er det slik at jeg synes det er litt flaut å kaste den i søpla på papir og selve dildoen gud veit hvor. Jeg kan brenne glanset eske i en peis som ikke er godkjent, jeg kan kaste både esken og dildoen i restavfall og kildesortere feil med vilje, jeg kan bruke penger på makuleringsmaskin og prøve å få den tjukke esken i tusen biter slik at ingen ser hva jeg har kastet i søpla eller i verste fall selge maskinen med engang fordi esken ikke fikk plass, jeg kan pakke den i gavepapir og gi den til en tiggerdame, men ende opp med å få hele gjengen på døra hvis de forfølger meg hjem, jeg kan teipe rundt hele esken så ingen ser hva jeg har kastet eller bør jeg drite i om naboer og de jeg bor med ser at jeg tar ut en dildo fra en rosa eske og kaster i søpla? Dildoen er forresten 9" inch hva det enn er på norsk størrelse. Så noen forslag, hvor kaster dere Sexleketøy? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dildoer i plast eller gummi gjenvinnes ikke og skal sorteres som restavfall. Batteridrevne dildoer skal ikke i restavfallet, men sorteres som småelektrisk avfall.

En batteridreven dildo kan leveres til en forhandler som selger tilsvarende produkter eller til en gjenvinningsstasjon. Ja, det er litt flaut, men legg den i en plastpose så går dette som en lek.

Kilde: https://sortere.no/privat/produkttype/80/Dildo

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Dildoen er barnemat, men det er esken jeg sliter med fordi kan ikke kaste papir i poser i søppeldunken ifølge renovatøren. Bør jeg brenne den, kjøpe makuleringsmaskin for så å selge den med engang, pakke tomme esken i gavepapir og gi den bort til en tigger? Eller kanskje helle kokende vann til den smuldrer opp også sile den og kaste i restavfall

Lenke til kommentar

Sett’n ut på trappa og vent på a Marta.

Ærlig talt , bare legg esken inn i en papirpose og dildoen i en igjenknyttet blå (kildererur) pose for plast , gjerne dobbelt. Går de du kjenner å undersøker søpla til hverandre er de ikke noe å samle på eller bry seg om. Eksempelvis kan du skjære opp eksen med tapetkniv og brette sammen de avskjærte veggene slik at de rosa utsidene ikke synes.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar
Mercedes Benz GLC 350e skrev (7 minutter siden):

Dildoen er barnemat, men det er esken jeg sliter med fordi kan ikke kaste papir i poser i søppeldunken ifølge renovatøren. Bør jeg brenne den, kjøpe makuleringsmaskin for så å selge den med engang, pakke tomme esken i gavepapir og gi den bort til en tigger? Eller kanskje helle kokende vann til den smuldrer opp også sile den og kaste i restavfall

Haha - Dette er andre gang du nevner å gi dildoesken din til en tigger, forstår ikke helt hvorfor ?

Er du sikker på at esken i det hele tatt kan resirkuleres? Riv den nå bare opp i biter, og kast det i en pose som restavfall.

Lenke til kommentar

Jeg vet faktisk ikke, men den er kjøpt i norsk nettbutikk. Folk kaster jo emballasje fra IKEA osv i søpla, isopor. Nå er målet mitt å kaste riktig på en behagelig måte. Har nok av vann i Norge, prøver å koke esken med tilsatt veisalt i kasserolle og håper jeg ikke får besøk av brannvesenet. Siler av og strør suppen over ugress og maurtue så får de ha seg de også 

Lenke til kommentar

Sjølv om det er ein trolletråd så kan det være andre som les tråden seinare og vil ha råd. 

Som superfastjellyfish alt har lagt inn kilde til så er sexleiketøy restavfall. Unntaket er dersom leiketøyet inneheld elektronikk. Då skal det leverast til forhandlar eller gjenvinningsstasjon, eit tredje alternativ er å levere den på daglegvarebutikk som småelektronikk. I mange tilfeller vil du nokså enkelt kunne skille elektronikken frå plasten slik at du berre leverer batteri og motoren på gjenvinningsstasjon. 

Emballasjen kan du enkelt vrenge slik at berre baksida er synleg, eller samle pappen i ein større bunke mellom anna papp. Du bør unngå å brenne pappen både av miljøhensyn og at det kan være fare for pipebrann dersom det blir mykje flammer. Og er du heilt paranoid så kan du pakke inn pappen i gråpapir. 

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Jeg humret nå litt innledningsvis i hvert fall, til det gikk over i ren trolling ? Men fikk meg i det minste en god latter av superfastjellyfish som lurte på hvorfor den absolutt skulle pakkes inn og gis til en tigger  (altså ikke noe diss, jeg bare synes det var funny) ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...