Gå til innhold

Tesla i pluss for tredje kvartal på rad


Anbefalte innlegg

JØI skrev (2 minutter siden):

Mens du godtar alt fra alle «fordi det bare er sånn»?

Nei, nå legger du ord i munnen min. Det bør du droppe, for det strider i mot reglene. 

Jeg forholder meg til fakta, som artikkelen jeg henviste om Nissan. Ikke tilfeldige twitter poster. Også er jeg innforstått med at det er svinn overalt. Kommer derfor ikke unna det, men bidrar der jeg kan. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
JØI skrev (1 time siden):

Så du synes det er forbilledlig av Telsa å flere ganger spare folk uten begrunnelsen måneden får de kan utøve opsjonen sine?

Jeg vet ikke hva som har skjedd eller bakgrunnen for dette, så jeg ser lite poeng i å diskutere det. Hvem som helst kan si hva som helst på Twitter.

Eller i media for den saks skyld. Vi husker vel fortsatt da det ble slått stort opp i media at Tesla hadde gitt sparken til folk som valgte å benytte seg av muligheten til å holde seg seg hjemme fra jobb i mai. Stort oppstyr og mye hat mot Tesla. Men etter hvert begynte detaljene å lekke ut... Tillatelsen varte i utgangspunktet bare ut mai, men de som hadde blitt sparket valgte å fortsette å bli hjemme etter dette. Og ikke nok med det, de nektet å svare når arbeidsgiver prøvde å få tak i dem.

Det verste er jo at de som ønsket å bli hjemme etter mai kunne få muligheten til det så lenge de hadde en god begrunnelse. Men de aktuelle personene som ble sparket og gikk ut i media nektet som nevnt å engang svare når arbeidgiver tok kontakt. En av dem uttalte at han bestemte over sitt eget liv eller noe slikt, og at han ikke kom til å svare på henvendelser fra arbeidsgiver før han selv fant ut at han ønsket det.

Så det er mye rart der ute, og man må være forsiktig med å tro på alt man leser om Tesla.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...