Gå til innhold

[Løst] Galaxy S10, Wifi-tale fungerte før, ikkje no


Zeph

Anbefalte innlegg

Har ICE-abonnement og fekk tilgang til Wifi-tale for ei tid tilbake. No ser eg at ikonet ikkje er der lengre og når eg har aktivert flymodus, men er på Wifi, så fungerer ikkje td. BankID.

Nokon som har vore borti dette problemet? Telefonen har nyaste oppdatering, som for øvrig kom etter at Wifi-tale dukka opp, men når funksjonen slutta å fungere veit eg ikkje.

ICE kundeservice hadde ikkje noko forklaring og meinte det skulle fungere.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den er restarta tre gonger i dag, men ingen endring. Har testa telefonsamtale både ut og inn, men det fungerer ikkje.

Då Wifi-tale dukka opp for nokre veker tilbake så fungerte SMS og BankID med telefonen i flymodus, men du meiner det ikkje skal fungere?

Ser for øvrig at det av og til dukkar opp ein meling på telefonen der det står: "Open channel for BIP". Har ikkje lagt merke til den før, så det kan vere noko heilt anna.

Lenke til kommentar

Mulig det er fjernet i siste oppdatering til Android. Jeg hadde det på min S9, men har lagt merke til at det ikke er der på S20 som jeg har nå. Står kun 4G tale. Har Telenor.

Edit: Fant det endelig i innstillingene. Søk Wi-fi anrop. Min står til på, men vises ikke lenger i statuslinje øverst

Endret av AndersT2
Lenke til kommentar

Forstår ikkje kvifor det skulle ha blitt fjerna med ein oppdatering. Står ingenting om det i notatene. Funksjonen er der i innstillingane og alt er aktivert, men det fungerer ikkje.

Edit: Etter formatering så er Wifi tale tilbake, i alle fall inntil vidare. Telefonen har siste oppdatering, så forhåpentlegvis gjorde det susen.

Endret av Zeph
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...