Gå til innhold

Advarer mot «avsløringer» fra World of Warcraft: Shadowlands


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om du ikke ser hvordan er det likevel mange som har den opplevelsen. Bedre å starte på nytt en å ha 15 år med progress og sterk tilknytning til karakterer som "styggen på ryggen". To utvidelser er mer enn nok før det er på tide med et nytt spill. Altså allerede for 10 år siden. Det er usunt å gå i det samme sporet mer enn 5-6 år.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Heiti skrev (6 timer siden):

Hva mener du WoW 2 burde inneholde? Ser ikke helt hvordan folk skal være redd for ting de har gått glipp av, en kan fortsatt gjøre mye av innholdet om en vil det.

Ny verden, ny historie, nye karakterer, nytt kampsystem, ny grafikk motor,  nye klasser... Det er rett og slett ein uting å bygge på eit gammalt spel for lenge.. Mangel på nytenkning og grådigheit er grunnen...

Lenke til kommentar

Wow 2? WoW retail er faktisk ett bra spill hvis du har planer om å gjøre content som er relevant. Mythic + er noe du ikke finner i noe annet spill og er en ekstrem utfordrende måte å konkurrere mot andre eller seg selv. Mythic raids kommer også i samme sjanger. For mange så er det noe du ikke finner i noe annet spill og gjør spillet unikt og meget bra. Hvis du ser etter noe annet, så er det tusen andre spill som har bedre RP, Immersion etc. Dere som whiner som unger i comment section burde kanskje spille noe annet, siden dere klart ikke vil utforske det som er bra med wow.

Lenke til kommentar
Pekil skrev (4 timer siden):

Wow 2? WoW retail er faktisk ett bra spill hvis du har planer om å gjøre content som er relevant. Mythic + er noe du ikke finner i noe annet spill og er en ekstrem utfordrende måte å konkurrere mot andre eller seg selv. Mythic raids kommer også i samme sjanger. For mange så er det noe du ikke finner i noe annet spill og gjør spillet unikt og meget bra. Hvis du ser etter noe annet, så er det tusen andre spill som har bedre RP, Immersion etc. Dere som whiner som unger i comment section burde kanskje spille noe annet, siden dere klart ikke vil utforske det som er bra med wow.

Argumentet ditt kan bli brukt på absolutt alle spel, som har hatt expansions... GTA 5 er jo eit bra spel, etc.. Personlig er eg glad Rockstar faktisk ser når "hesten er dau" og ikkje banker den i det uendelige, og faktisk tenker på ein fresh ny tittel i serien..

Blizzard burde gjere det samme med WoW.. Det er på tide.. Istadenfor går dei i nostalgiens spor, og re-releaser WoW vanilla.. Gøy i et par månader, så er folk lei igjen... Ka blir det neste? WoW på mobil? Konsoll?

Ser absolutt ikkje det å etterlyse nåke nytt, er det samme som å "whine". Og for meg er det ikkje vanskelig å sjå kem som er ungen her...

Lenke til kommentar

Problemet er ikke det nye innholdet men at det er 15 år med lag på lag med gammelt innhold. Det blir omtrent som at man har WoW Classic med innholdet fra senere utvidelser tunet til < level 15. Eventuelt en skoleelev i 10. klasse som i ikke bare har med seg skolebøker fra fag han ikke har den dagen, han har med alle bøkene han hadde i 1-9. klasse også.

Det er bedre å komme med et nytt WoW nå og da i stedet for å utvide det gamle inn i evigheten.

over_your_cities-_Ciprian_Muresan,_Untit

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
On 4/7/2020 at 10:05 AM, BadCat said:

Lag WoW II i stedet for lagvis utvidelse. Folk falt av for årevis siden og da hjelper det ikke med utvidelser. Tyngden av alle lagene og hva folk er gått glipp av virker avskrekkende og overveldende på nye og returnerende spillere.

De kan vel heller finne på noe nytt. Jeg falt av etter burning crusade. Det ble bare mer av det samme og kjedeligere raids enn det vi hadde før den første expansion. Jeg så vel ingenting i Lich King som fikk meg til å få lyst til å spille igjen og siden har jeg ikke fulgt med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...