Gå til innhold

App ide - trenger samarbeidspartner


Anbefalte innlegg

Hei,

Skriver her for å lufte interessen. Jeg har en app ide innen musikkverden (både for PC og forhåpentligvis også for mobil). Jeg tror appen, dersom den blir slik jeg tenker kommer til å slå godt an innen musikkmiljøer. Ønsker ikke å si for mye om appen, annet enn at den involverer en god del musikkteori. Musikkteorien besitter jeg godt nok føler jeg. Men her må alt gjøres om til digitale signaler og programmeres. Jeg kan noe python, men ikke stødig nok til å gjøre dette alene. 

Er i all hovedsak på jakt etter noen som kan programmere stødig og som kan i prosessen lære meg opp til å bli en enda bedre programmerer.

En fordel og et ønske om at du holder til å Bergen eller omegn.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som Taggi seier, du må kome med meir informasjon enn at det er ein programeringsjobb i Bergensområdet. 

Kva er det du er ute etter? Ein som treng eit hobbyprosjekt? Ein innleigd programmerar på timesbasis? Ein samarbeidspartner som skal gjere all jobben i håp om å få 50% dersom dykk får inntening på appen? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Knappiladdn skrev (På 13.3.2020 den 23.28):

Hei,

Skriver her for å lufte interessen. Jeg har en app ide innen musikkverden (både for PC og forhåpentligvis også for mobil). Jeg tror appen, dersom den blir slik jeg tenker kommer til å slå godt an innen musikkmiljøer. Ønsker ikke å si for mye om appen, annet enn at den involverer en god del musikkteori. [..]

Og du er sikker på at det ikke finnes noe tilsvarende allerede?

(Jeg har selv sjekket styggmange idèer på Play Store og AppStore. Som regel finner man noe som allerede er tilstrekkelig.)

Lenke til kommentar

Takk @L/-R~, skal sjekke de ut! :)

@nightowlJeg vet om en app, som er nokså lik min ide, som jeg fant ut om i går. Veldig frustrerende, men om jeg retter meg inn mot mobilapper finner jeg ingenting tilsvarende.. Kanskje det er veien å gå.. Jeg ser uansett en forbedring ved å legge til en god del funksjoner til denne appen som den andre appen ikke har. 

Jeg har rett og slett tenkt for lite på å realisere tankene, for når det nevnes timelønn og alt det der faller jeg av. Jeg ser det gøye i å lære nye ting og jobbe med noe som genererer økt kunnskap. Jeg bidrar med musikkteori og er på jakt etter noen som kan bidra med programmeringsdelen. Så hobbyprosjekt er vel kanskje beste beskrivelsen. Det som eventuelt kommer ut av det av gevinst ser jeg for meg at blir splittet på midten. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...