Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gavekort skrev (2 minutter siden):

  

Jeg har ingen tvil om at vi skal kunne oppnå basiskravene for at dere skal kunne sende tekstsnutter til hverandre på en komfortabel måte.

Vet ikke om dette var et forsøk på et lite stikk eller hva. Men det er faktisk mange som brukte VGD til å skrive langt lengre innlegg enn bare noen korte tekstsnutter. Så om det var det som var planen deres er det ikke rart dette prosjektet kom skjevt ut. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gavekort skrev (3 minutter siden):

Dette er prosjektets spede begynnelse, og vi prøver å plukke ut nuggets med konstruktiv tilbakemelding.

Om dette er deres forståelse av prosjektledelse og -gjennomføring er jeg ikke overrasket over utfallet.
 

Dette er som å rive Oslo Rådhus, bygge et nytt og moderne etter egen smak, for deretter å gjøre justeringer i tråd med innbyggernes ønsker. I bakvendtland kan visst alt gå an. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Canucks skrev (9 minutter siden):

Du erkjenner at det for øyeblikket ikke inneholder engang basiskravene? og at det er vanskelig å navigere? Er det noe håp om at det kan bli en mulighet for de som ønsker noe som ligner diskusjon.no med VGD sitt dark-mode med forumvisninger klassisk?

Det er vanskelig å navigere fordi VGD har blitt en topic stream ala Reddit, ikke et legacy forum med monolitiske emner. Jeg tror det er mange som prøver å bruke det på gamlemåten og som blir frustrert fordi det ikke fungerer lenger. Dark mode på diskusjon.no har blitt notert ja. Vi har bare vært opptatt med VGD.

Deila skrev (8 minutter siden):

Vet ikke om dette var et forsøk på et lite stikk eller hva. Men det er faktisk mange som brukte VGD til å skrive langt lengre innlegg enn bare noen korte tekstsnutter. Så om det var det som var planen deres er det ikke rart dette prosjektet kom skjevt ut. 

Det ville vært ganske dumt av meg å bli arrogant slik tingenes tilstand er nå. Prøver å være så konstruktiv og vennlig jeg bare klarer.

Tekstens lengde var ikke poenget mitt. Poenget mitt er at VGD sitt gamle primitive format i bunn og grunn er enkelt å oppnå, vi må bare finne ut hva som er galt. :)

 

Men skal ikke forandre kafeen deres til en tilbakemeldingstråd. Jeg er fortsatt tilgjengelig til å svare på spørsmål dere måtte ha om vi tar det på vgd.no

Lenke til kommentar
6 minutes ago, Gavekort said:

Det er vanskelig å navigere fordi VGD har blitt en topic stream ala Reddit, ikke et legacy forum med monolitiske emner. Jeg tror det er mange som prøver å bruke det på gamlemåten og som blir frustrert fordi det ikke fungerer lenger. Dark mode på diskusjon.no har blitt notert ja. Vi har bare vært opptatt med VGD.

 

Da tror jeg ikke at VGD blir noe sted for meg, og har forandret seg vekk fra å være et forum til og bli et kommentarfelt, hvor lange diskusjoner og tråder ikke lengre er mulig. Hvor mange kan skrive lange omfattende innlegg. 

Dersom jeg ønsker meg Reddit så bruker jeg orginalen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...