Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Gavekort skrev (32 minutter siden):

Dette er prosjektets spede begynnelse, og vi prøver å plukke ut nuggets med konstruktiv tilbakemelding.

Nei, dette prosjektets begynnelse startet da dere begynte å jobbe med det. 1 år siden kanskje? 

Er vel noen måneder siden det kom en tråd med første nyhet om at vgd ville "oppgraderes". Med skjermbilder og greier. Så helt jævlig ut for å si det rett ut.

Da fikk dere mye innspill som dere ønsket. Selvsagt mye motstand og konstruktive tilbakemeldinger. Ble vi hørt? Tydeligvis ikke. For nå har det blitt lansert, helt uferdig og dårlig forberedt.

Dere vet tydelig hva vi syns om nye vgd, både før og etter lanseringen. Kom vel ikke akkurat som noen bombe vel? Eneste som er positive til det er de som har laget det.

Prøvde å finne tilbake til den tråden, men ga opp nå etter 20 minutter. Er vel nærmere å finne det igjen om man bruker google.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Omnia vincit amor skrev (3 timer siden):

Har i grunnen forståelsen for irritasjonen og frustrasjonen, det er kjedelig å lære noe nytt men det er faktisk ikke så dårlig som det alle skal ha det til. Liker faktisk det litt bedre enn hvordan diskujson.no fungerer fordi det er mye mer rett fram. Litt vanskelig å finne fram men er mulig å sortere på en annen måte som gjør det litt mer spennende og enklere å finne nytt innhold. 

Dette tror du ikke på selv engang. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Morgen God. 

Minner om at denne tråden har VÅKS som hovedtema, slik det står i trådtittelen.

Engasjement er viktig, men det er lite inspirerende å bla seg gjennom 10 nye sider her med klaging fra A til Å. Da er det bedre om dere oppretter en egen tråd til det formålet. 

Jeg er også meget uenig i endel av de nye funksjonene på VGd, men har samtidig nok is i magen til å avvente potensielle sinnesutbrudd til man ser hva det endelige produktet blir, utifra endringer gjort basert på saklige og konkrete tilbakemeldinger. Ja, det kan virke forvirrende at slike tilbakemeldinger ikke ble tatt hensyn til underveis, men det som er lagt ut nå er "reisverket", basert på en plattform hvor det faktisk går an å gjøre fundamentale endringer. Så får vi se om de konstruktive tilbakemeldingene når frem i tsunamien av usakligheter. Jeg var flue på veggen på Discord i ca 20 minutter i går, og jeg har aldri sett maken til barnehage. Den ene ungen etter den andre skulle overgå hverandre, og dette dreier seg altså om voksne mennesker. Anonymitet er ikke ensbetydende med at man skal kaste alt av folkeskikk og sperrer overbord. Løgner og drittkasting mot eksisterende Mod-team var gjenganger, og det er også sentrale personer som har mottatt regelrette trusler. Det er ikke greit!!

Som Mod på VGd har jeg direkte kontakt med både utviklere og Øystein. Dere kan være brennsikre på at jeg formidler alle bugs jeg finner, samt at jeg i tillegg ytrer mine ønsker mtp å gjøre VGd så langt som mulig til noe som kan fungere slik gamle VGD gjorde.

Jeg er imidertid ikke av typen som prøvekjører en ny bil i 10 meter før jeg svinger øksa. 

 

Foreslår at denne tråden fokuserer på VÅKS, og at ting som bare skaper dårlig stemning blir tatt andre steder.

Skål, og god helg 😎

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 3
Lenke til kommentar
1 minute ago, SirOwen™ said:

Morgen God. 

Minner om at denne tråden har VÅKS som hovedtema, slik det står i trådtittelen.

Engasjement er viktig, men det er lite inspirerende å bla seg gjennom 10 nye sider her med klaging fra A til Å. Da er det bedre om dere oppretter en egen tråd til det formålet. 

Jeg er også meget uenig i endel av de nye funksjonene på VGd, men har samtidig nok is i magen til å avvente potensielle sinnesutbrudd til man ser hva det endelige produktet blir, utifra endringer gjort basert på saklige og konkrete tilbakemeldinger. Ja, det kan virke forvirrende at slike tilbakemeldinger ikke ble tatt hensyn til underveis, men det som er lagt ut nå er "reisverket", basert på en plattform hvor det faktisk går an å gjøre fundamentale endringer. Så får vi se om de konstruktive tilbakemeldingene når frem i tsunamien av usakligheter. Jeg var flue på veggen på Discord i ca 20 minutter i går, og jeg har aldri sett maken til barnehage. Den ene ungen etter den andre skulle overgå hverandre, og dette dreier seg altså om voksne mennesker. Anonymitet er ikke ensbetydende med at man skal kaste alt av folkeskikk og sperrer overbord. Løgner og drittkasting mot eksisterende Mod-team var gjenganger, og det er også sentrale personer som har mottatt regelrette trusler. Det er ikke greit!!

Som Mod på VGd har jeg direkte kontakt med både utviklere og Øystein. Dere kan være brennsikre på at jeg formidler alle bugs jeg finner, samt at jeg i tillegg ytrer mine ønsker mtp å gjøre VGd så langt som mulig til noe som kan fungere slik gamle VGD gjorde.

Jeg er imidertid ikke av typen som prøvekjører en ny bil i 10 meter før jeg svinger øksa. 

 

Foreslår at denne tråden fokuserer på VÅKS, og at ting som bare skaper dårlig stemning blir tatt andre steder.

Skål, og god helg 😎

100% enig.

Lenke til kommentar
SirOwen™ skrev (5 minutter siden):

Jeg er imidertid ikke av typen som prøvekjører en ny bil i 10 meter før jeg svinger øksa. 

Hadde du oppdaget fra start at bilen ikke kan navigeres og det meste andre ikke fungerer på den hadde du muligens gjort det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...