Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Omnia vincit amor skrev (5 minutter siden):

Har du brukt Reddit før? Gamle tråder dør fort ut. Det er lagt opp til at nytt innhold blir populært kjapt, ikke at gammelt innhold holder seg gående forever. 

Nei, aldri brukt Reddit før. Høres ikke ut som noe jeg heller har særlig ønske om å gjøre med det første.

Gammelt innhold, muligens, men tydelig at det har masse interesse for folk, ettersom flere tråder/temaer som har hatt levetid på pluss 10 år, eller lengre, og besøkes/besvarer daglig, fortsatt er oppegående, men nå bare drukner, fordi ei tråd med null svar, og nesten ingen visninger, har en pil/tommel opp mer, og dermed får "førsteplassen", men det "gamle" blir dytta lengst bak, så ingen kan finne det igjen. 

Som Elgen nevner over meg, denne tråden har vært i drift siden vinter i fjor, og er vel soleklart blant forumets mest populære/besøkte tråder, så håper ikke denne Reddit trenden sprer seg hitover også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Mr.Meep skrev (1 minutt siden):

Er nok en av brukerne som er blitt kasta ut og ikke kan komme inn

Får du en melding om noe slik da? Vi kaster ikke ut brukere med mindre de bryter med retningslinjene, det kan jeg garantere. 

Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (5 minutter siden):

Får du en melding om noe slik da? Vi kaster ikke ut brukere med mindre de bryter med retningslinjene, det kan jeg garantere. 

Maaaange av oss har den samme feilmelding og ikke fått varsel om utestengt. Er ganske mange som var samme feilmelding

 

Omnia vincit amor skrev (5 minutter siden):

Får du en melding om noe slik da? Vi kaster ikke ut brukere med mindre de bryter med retningslinjene, det kan jeg garantere. 

Kaster jo hel skokk med negative brukere iallefall tåler jo ikke kritikken! Skjønner du nå hvorfor jeg var kritiskt? Fikk jo sjefsklager rolle i slack

 

Elgen. skrev (6 minutter siden):

Hvorfor det? Har miss meep utestengt deg fra TV-en eller?
Dette går jo ikke an

Barna og vi skal på utflukt =D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Mr.Meep skrev (Akkurat nå):

Kaster jo hel skokk med negative brukere iallefall tåler jo ikke kritikken! Skjønner du nå hvorfor jeg var kritiskt? Fikk jo sjefsklager rolle i slack

Litt usikker på hva du mener her, vi kaster som sagt ikke ut brukere bare fordi man er kritisk, det må nok være brudd på retningslinjer før vi går til et slik skritt. 

Om det en spesifikk feil du har så kan du gjerne si ifra om det så kan jeg undersøke litt. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
tsetsefluen skrev (1 minutt siden):

De er sikkert leilighet klaging. Men synes heller de kunne ventet ei uke slike at vi brukere hadde vent seg til det alt nyru

Har i grunnen forståelsen for irritasjonen og frustrasjonen, det er kjedelig å lære noe nytt men det er faktisk ikke så dårlig som det alle skal ha det til. Liker faktisk det litt bedre enn hvordan diskujson.no fungerer fordi det er mye mer rett fram. Litt vanskelig å finne fram men er mulig å sortere på en annen måte som gjør det litt mer spennende og enklere å finne nytt innhold. 

Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (4 minutter siden):

Litt usikker på hva du mener her, vi kaster som sagt ikke ut brukere bare fordi man er kritisk, det må nok være brudd på retningslinjer før vi går til et slik skritt. 

Er ganske mange som får opp samme skjerm som jeg viste deg nå 

Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (29 minutter siden):

Har du brukt Reddit før? Gamle tråder dør fort ut. Det er lagt opp til at nytt innhold blir populært kjapt, ikke at gammelt innhold holder seg gående forever. 

Skjønner ikke helt dette. 

Brukerne har jo vært tydelige hele veien på at dette er noe man_ikke _ønsker. 

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...