Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mr.Meep skrev (18 minutter siden):

Skjønner du nå hvorfor jeg var kritiskt? Fikk jo sjefsklager rolle i slack

Må du slutte å tulle. Nå gidder jeg ikke høre på den selvforherligelsen din mer.

Kan være at de av oss som er født med sosiale antenner kanskje velger en mer avbalansert tilnærming. 

Endret av Sjølvaste
Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (14 minutter siden):

Har i grunnen forståelsen for irritasjonen og frustrasjonen, det er kjedelig å lære noe nytt men det er faktisk ikke så dårlig som det alle skal ha det til. Liker faktisk det litt bedre enn hvordan diskujson.no fungerer fordi det er mye mer rett fram. Litt vanskelig å finne fram men er mulig å sortere på en annen måte som gjør det litt mer spennende og enklere å finne nytt innhold. 

Vel, nei. Liker man et oppsett og hater et annet så gidder jeg ikke å bruke tid på å «lære meg å like det» 

Likte Facebook i starten, fint og oversiktlig. Gjennom åra har de tweeka skiten til omtrent ubrukelig, med masse piss som folk driter i, man får knapt opp innhold som faktisk er vennebasert, bare masse ræl. Jeg bruker ikke FB lengre og de fleste jeg kjenner gjør heller ikke det. For den generasjonen som ikke husker hvordan FB var i starten så spiller det jo ingen rolle og de bruker jo versjonen nå helt greit (selv om de yngre faktisk ikke bruker FB egentlig, men er på andre SoMe, men det er en annen diskusjon).

Våknet idag, stakk hodet innom VGD og bare gikk igjen. Kommer ikke til å bruke mer tid på det der, its over for min del. Likte VGD slik det var, en epoke er slik sett over. De får vel nye brukere som ikke kjente til den gamle looken, men vil tro at de gamle brukerene ikke gidder mer. Så spørs det om det spiller noen rolle for de som styrer der.

Endret av Winnowill
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (14 minutter siden):

det er kjedelig å lære noe nytt men det er faktisk ikke så dårlig som det alle skal ha det til. Liker faktisk det litt bedre enn hvordan diskujson.no fungerer fordi det er mye mer rett fram. Litt vanskelig å finne fram men er mulig å sortere på en annen måte som gjør det litt mer spennende og enklere å finne nytt innhold. 

Diskusjon.no er en million ganger bedre enn nye vgd, og det kan jeg si uten å ha brukt noen av delene før. Her finner jeg ihvertfall fram, det ligner et forum, det er et forum.

Det var ingen grunn til å ødelegge et forum som vgd, som så mange var aktive i over 10 år. Veldig mange med ti-tusenvis av innlegg som meg selv.

Alle elsket det som det var, og vi ba ikke om et reddit-format. Vgd var enkelt og brukervennlig. Det er null sjanse for at det kommer til å bli populært med det nye formatet. Dere kan gjerne tweake og tweake, men det blir aldri bra nok. Kommer bare til å sløse bort enda mer penger på et totalt idiotisk opplegg. 

Noen ganger hjelper det å lytte til forbrukerne. Ikke bare kjøre på med nytt prosjekt som 95% av brukerne er totalt i mot.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
ElSutrekuk skrev (2 minutter siden):

Trodde Øystein at svarene skulle bli annerledes etter lansering?

Det er jo et helt annet forum enn vi er vant med -DB Helge hadde kost seg glugg i hjel på nye VGD med nye tråder for hver eneste tanke som dukker opp.
1. Har noen sett nøklene mine?
2. Faen, glemte å kjøpe øl i dag
3. Nå er jeg trøtt

Dette er 3 eksempler på tråder som blir mer synlig enn Corona-thread (haha den gamle tråden der -ble jo opprettet for OVER 1 år siden, ikke aktuelt lengre!)
Jeg overdriver bittelitt men det er slik det er nå! 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...