Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Delvis skrev (1 time siden):

Når folk har sånn kvinner til profilbilde, tenker jeg at brukeren er sånn som de på bildene. Mn det regner jeg med er helt feil? :hm:

Ja en sku tro det, men ser ut som endel mannfolk liker å ha kvinner som profilbilde.

Jeg derimot, er for ordens skyld, en kvinne altså :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
SirOwen™ skrev (15 minutter siden):

Løgner og drittkasting mot eksisterende Mod-team var gjenganger, og det er også sentrale personer som har mottatt regelrette trusler. Det er ikke greit!!

Er ikke selv på Discord, sånn chattgreier gidder jeg ikke - men dette er såklart ikke greit i det hele tatt.

Lenke til kommentar
SirOwen™ skrev (18 minutter siden):

Løgner og drittkasting mot eksisterende Mod-team var gjenganger, og det er også sentrale personer som har mottatt regelrette trusler. Det er ikke greit!!

Det er helt uakseptabelt.

Å være uenig og kritisk er noe helt annet.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Winnowill said:

Er ikke selv på Discord, sånn chattgreier gidder jeg ikke - men dette er såklart ikke greit i det hele tatt.

Det som ikke er greit er å dikte opp ting som SirOwen her gjør, regner med at det finnes solide bevis på disse truslene. Om det gjør det så er det selvsagt ikke greit.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Just now, HYYYL said:

Det er helt uakseptabelt.

 

Nå dikter SirOwen opp trusler som ikke har forekommet på discord, om noen har sendt det privat så er det ikke greit, men tviler sterkt på det. Her lukter det sympati og offer for noe som ikke har skjedd.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
SirOwen™ skrev (23 minutter siden):

... men det som er lagt ut nå er "reisverket", basert på en plattform hvor det faktisk går an å gjøre fundamentale endringer.

 

Du sier jo rett ut her at den nye forumløsninga ble innført lenge før den var bygget ferdig.

Mange har et personlig forhold til VGD, har vært der lenge, og har venner der. Foruten truslene, som selvfølgelig ikke skal forekomme, måtte det nesten bli reaksjoner, når den koselige gamle litt upraktiske hytta med sofa og peis ble byttet ut med et stenderverk uten tak og bare en hard platting å svirre rundt på.

Utprøvning blant et utvalg brukere før publisering, og at bygget hadde fått alle nødvendige funksjoner på plass før brukerne ble invitert inn der, hadde nok hindret mye av de voldsomme følelsesutbruddene.

Veldig synd om denne tabben innebærer slutten for VGD.

Endret av Daniel Olsen
Skriveleif
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Elgen. skrev (Akkurat nå):

Var ikke du akkurat inne på VGD? Vel for noen måneder siden?
Anbefalte Sing street på filmforumet?

Joda, jeg er ikke bannet fra VGD jeg (god hukommelse fra din side) btw.

Men gidder i alle fall ikke å være der inne slik det er nå, og usikker på hvor mye motivasjon jeg har for å starte andre plasser (derav det litt dristige nicket).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...