Gå til innhold

World Idol


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sitat fra dagbladet :

 

"TV 2s programledere lot iherdig som om programmet gikk live og som de var fryktelig spente, mens det hele var opptak. Men Kurts glede etter seieren var utvilsomt ekte."

 

...spiller jo ingen rolle egentlig. Go Kurt!

De sa faktisk at "grunnen til at det var utekstet, var at det var direkte"... snakker om å være desperate etter å overbevise om at det var live :thumbdown:

Lenke til kommentar
Sitat fra dagbladet :

 

"TV 2s programledere lot iherdig som om programmet gikk live og som de var fryktelig spente, mens det hele var opptak. Men Kurts glede etter seieren var utvilsomt ekte."

 

...spiller jo ingen rolle egentlig. Go Kurt!

De sa faktisk at "grunnen til at det var utekstet, var at det var direkte"... snakker om å være desperate etter å overbevise om at det var live :thumbdown:

hehe...mente det var noen rare kamera-overganger. Enten må programlederene ha vært utrolig sjappe til beins eller så var det opptak, tenkte jeg. Pluss, Da de norske programlederene snakket med kurt over telefonen, sto han plutselig ute - ca par min etter han hadde sunget seiers-melodien...weird :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Kurt: Synger best...

Kelly: Penest...

For min del synes jeg ikke Kelly er spesielt pen. Det er utrolig hva regulering og sminke kan gjøre.

du er en syk mann. kelly er en av klodens 10 peneste damer :yes:

Å herregud...

Lenke til kommentar
Jeg begynner å lure på om de arabiske programlederne leste listen feil vei?

 

Er det virkelig helt tilfeldig at alle favorittene til å vinne lå på bunnen, mens den store taperen, fikk full pott?

 

Noen som vet om en liste over resultatene? (for alle land?)

Grunnen er enkelt og greit for at folk har stemt etter politiske meninger i stedet. Det er en av grunnene til at USA ikke vant faktisk. Er jo mange her på forumet som håpte at USA ikke vant selv om Kelly sang best, så der har du en del folk som ikke stemte USA.

 

Ang. det arabiske landet: Det er ikke tilfeldig at 4 av de 5 nederste var av de allierte i Irak krigen, og at Tyskland som er motstander havnet øverst...

 

Edit: Derfor synes jeg det hadde vert bedre med en jury bestående av fagfolk i stedet for at hvem som helst kan stemme.

Endret av alex100
Lenke til kommentar
Jeg begynner å lure på om de arabiske programlederne leste listen feil vei?

 

Er det virkelig helt tilfeldig at alle favorittene til å vinne lå på bunnen, mens den store taperen, fikk full pott?

 

Noen som vet om en liste over resultatene? (for alle land?)

Grunnen er enkelt og greit for at folk har stemt etter politiske meninger i stedet. Det er en av grunnene til at USA ikke vant faktisk. Er jo mange her på forumet som håpte at USA ikke vant selv om Kelly sang best, så der har du en del folk som ikke stemte USA.

 

Ang. det arabiske landet: Det er ikke tilfeldig at 4 av de 5 nederste var av de allierte i Irak krigen, og at Tyskland som er motstander havnet øverst...

 

Edit: Derfor synes jeg det hadde vert bedre med en jury bestående av fagfolk i stedet for at hvem som helst kan stemme.

Første jeg også tenkte på, at visse stemte litt... politisk.... :mad::ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...