Gå til innhold

World Idol


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er det bare jeg som har lagt merke til at hun Kelly fra USA har forferdelig mye presseomtale? det er jo standard USA det der, de blusser opp folk som om de skulle være en gud av noe slag..Å det skal sant sies at når hun der Kelly går på scenen for å vise seg så er det nok ikke småtterier av sminke hun har på heller..Det er jo soleklart at amerikanerne prøver seg igjen på å selge utseende til Kelly.menmen, stå på..hun blir vel et One-album-wonder..som resten av gjengen..Men tanken slo meg når han fra belgia sang nirvana, Hva om han der vinner..fytti det hadde vært rått,skulle likt å sett trynet på de dommera da. :D

Lenke til kommentar
Mest patetiske eg noken gang har sett....dommerene var meir skuepillere enn dommere, faktisk så var den norske dommeren den beste synest eg, resten var eit sirkus. Og det var masse dårlig der, og hvorfoe ho som sang på framandspråk var med skjønner eg ikkje. Det sier seg sjølv at ho ikkje blir eit Idol.

Enig.. Totalt skuespill og sirkus vett.. Var bare tåpelig, satt og vridde meg i stolen.. Argh, dere vet da hva jeg mener.. Dere må skjønne at dommerene egentlig ikke mener dette, de bare gjør det for å lage sirkus og øke seertallene... Idioti..

 

Anyway, Kurt r0xx0r y0r b0x0r...

Lenke til kommentar
Er det flere en meg som syntes hu derre Alex fra Polen var nais? Hu virka som en sikkelig smooth jente, til a begynte og snakke med dommerene... Da dreit a seg litt ut, men... Hmm.. Nais one!!

Hun var litt nice med sminke og alt.. men hadde de værste gule tenna jeg noen sinne har sett!!

Altfor utadvendt.. "smisker" med en norsk dommer på 40 år.. hyl :p

16år hu var, right?

Endret av Strupstad
Lenke til kommentar
Mest patetiske eg noken gang har sett....dommerene var meir skuepillere enn dommere, faktisk så var den norske dommeren den beste synest eg, resten var eit sirkus. Og det var masse dårlig der, og hvorfoe ho som sang på framandspråk var med skjønner eg ikkje. Det sier seg sjølv at ho ikkje blir eit Idol.

Enig.. Totalt skuespill og sirkus vett.. Var bare tåpelig, satt og vridde meg i stolen.. Argh, dere vet da hva jeg mener.. Dere må skjønne at dommerene egentlig ikke mener dette, de bare gjør det for å lage sirkus og øke seertallene... Idioti..

 

Anyway, Kurt r0xx0r y0r b0x0r...

det var jo simpelt og se at han fra polen leste rett fra laser printete ark når han slengte dritt, og han mente ikke et ord av det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...