Gå til innhold

World Idol


Anbefalte innlegg

...3) Ekstremt irriterende og tragisk å se at muslimer fremdeles ikke klarer å skille religionen sin ifra andre aspekter av dagliglivet, og at de rotter seg sammen, og straffet landene som støttet Irak-krigen, mens de belønner de som var motstandere og således forsøker å sabotere og ødelegge en hyggelig musikk-konkuranse.

Akkurat sånne påstander blir for dumt (sett flere av dem). Bare fordi at Saudi arabia kom med annerledes poengdeling en de andre landene, behøver det ikke å ligge politiske grunner bak. Hvis jeg ikke husker helt feil, så er faktisk Saudi Arabia en av de landene i midtøsten som har et godt samarbeid med USA.

 

Kan godt hende at det er sant det du påstår, men dog tror jeg det bare er fordommer.

 

Fortsatt, godt nyttår ;)

 

ps. jeg er ikke en araber selv, nei...

Ikke for å blande meg men..

Det var alle de 22 arabiske landene hun dama representerte, og ikke bare Saudia Arabia. Selvfølgelig er det politiske grunner bak avstemmningen der. Alle skjønner jo det når både Belgiern Kurt og Kelly fikk "dårlige poengsummer" og de satte tyskern på topp! SKAM. :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Akkurat sånne påstander blir for dumt (sett flere av dem). Bare fordi at Saudi arabia kom med annerledes poengdeling en de andre landene, behøver det ikke å ligge politiske grunner bak. Hvis jeg ikke husker helt feil, så er faktisk Saudi Arabia en av de landene i midtøsten som har et godt samarbeid med USA.

 

For dumt? Du mener det er rent tilfeldig at Tyskland og de andre landene som var sterkest imot krigen kom på topp, mens de som var for kom nederst? Det var helt fullstendig lynende åpenbart hvordan de hadde stemt. Saudi Arabia er et av de mest fundamentalistiske styrene i HELE midtøsten. Grunnen til at de samarbeider med USA er for deres egen sikkerhets skyld. Befolkningen avskyr USA og dets allierte sterkere enn i noe annet muslimsk land.

 

Det var alle de 22 arabiske landene hun dama representerte, og ikke bare Saudia Arabia. Selvfølgelig er det politiske grunner bak avstemmningen der. Alle skjønner jo det når både Belgiern Kurt og Kelly fikk "dårlige poengsummer" og de satte tyskern på topp! SKAM. :roll:

 

Det var jo ikke bare tyskeren heller. Det leste som en regelrett liste over hvem som støttet, var imot, og forholdt seg nøytrale, til krigen. Synd at muslimer ikke klarer å skille politikk og underholdning. Hvis så de andre landene skal svare med samme mynt blir jo konkurransen ødelagt. Men det er den jo på en måte allerede. Heldigvis var ikke tyskeren noen utfordrer akkurat.

Endret av Runinho
Lenke til kommentar
Det var alle de 22 arabiske landene hun dama representerte, og ikke bare Saudia Arabia...

Ok, det visste jeg ikke. Bøyer meg ydmykt i støvet..

 

Jeg syns også poengdelingene deres var litt rart, men jeg syns ikke at vi trenger å sette dem i bås med kommentarer som "dessa muslimene og arberne rotter seg sammen osv."...høres så veldig fordomsfullt, men jaja...det er nok bare meg. Men som sagt jeg er en ydmyk person, tar tilbake hvis jeg tar feil ;)

Lenke til kommentar
Jeg syns også poengdelingene deres var litt rart, men jeg syns ikke at vi trenger å sette dem i bås med kommentarer som "dessa muslimene og arberne rotter seg sammen osv."...høres så veldig fordomsfullt, men jaja...det er nok bare meg. Men som sagt jeg er en ydmyk person, tar tilbake hvis jeg tar feil

Du har rett i at det høres fordomsfullt ut. Men fordommene er altså på deres side. Jeg hadde faktisk ikke trodd at USA skulle klare å skille politikk og underholdning, og forventet egentlig at den arabiske representanten skulle få 0.

 

Uansett er det synd at det skal farge en talent konkurranse.

Lenke til kommentar
Når skal folk se hvilket korrupt land det er ? Alle som digger USA, les en bok av Michael Moore..

...ikke her..vær så snill.

 

Politikk/religion er allerede stengt pga diverse som det.

 

/me så btw ikke på World Idol :cool:

Heh, og etter du har lest den/de bøkene, og kanskje sett bowling for columbine kan du sette deg ned og ta en heftig latter av Moore's fiksjons-bøker her;

http://www.moorewatch.com/

 

..og ikke kom her og si at vi Nordmenn ikke er patriotiske heller, alle land er det.

Det er typisk norsk å være best

 

til topic; Kurt fortjente absolutt å vinne, får håpe at han får en verdenslansering, skjønt albumet hans bør nok få en del fixing før den tid..

Lenke til kommentar
HEEELT Off-topic:

 

http://www.moorelies.com

:wow::wow::wow:

 

All the while, Moore's often heinous predictions proved false again and again. Our troops bravely freed 25 million citizens of Iraq from a brutal, murderous dictator while continuing to rebuild the nation on a solid footing. Our economy grew by leaps and bounds and promises in 2004 to be the strongest it's been in 20 years. Moore's interests in recruiting a larger share of Americans to his angry, hateful causes were toppled by high marks for President Bush and an overwhelming rejection of Moore's own idealogy in major and minor media outlets, the Web, and the general public.

 

GODE GUD!

 

-At det faktisk finnes så forkastelig naive folk selv i amerika gjør meg kvalm :yucky:

 

Heldigvis er vel ikke alle Amerikanere sånn :ermm:

Endret av So
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...