Gå til innhold

World Idol


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Poenget her er jo å være Worl Idol, verdensidol, ikke kjempefllink å synge og se ut som et uvær!

Synes jo Kurt er kjempeflink, og ønsker han alt vel, menne jeg ville vel ikke akkurat si at han er mitt idol, det er han nok for stygg til :devil:

Et idol skal altså være pent. Det er det som er å være et idol ?

 

Verden er syk, og blir stadig sykere.

Lenke til kommentar

Kurt, Kelly eller Guy(han australske med afro håret...?) vinner vil jeg tro. Vinneren må ha en særegen stemme noe som disse 3 innehar. Personlig er Kurt min favoritt og jeg la satse noen $$$$ på hos betfair med en gand de åpnet for spill på world idol så jeg fikk god odds. Men den har hele tiden sunket sakte men sikkert på Kurt, og han har seilet opp som en av de 3 favorittene hos bookmakerene.

Lenke til kommentar
Poenget her er jo å være Worl Idol, verdensidol, ikke kjempefllink å synge og se ut som et uvær!

Synes jo Kurt er kjempeflink, og ønsker han alt vel, menne jeg ville vel ikke akkurat si at han er mitt idol, det er han nok for stygg til  :devil:

Et idol skal altså være pent. Det er det som er å være et idol ?

 

Verden er syk, og blir stadig sykere.

Er så enig... :yes:

Lenke til kommentar
Er kun folk med utseende som får store kontrakter med musikkindustrien! om dem ikke kan synge i utgangspuktet gjør jo ikke noe, fordi det har man software/hardware (autotune) til og justere slik at det høres bra ut.

 

Noen som klarer og nevne 1 artist under 30 å3 som er stygg på f.eks MTV musicawards?  :cool:

M. Jackson

erm. m.jackson er over 40 :p

Lenke til kommentar
Er kun folk med utseende som får store kontrakter med musikkindustrien! om dem ikke kan synge i utgangspuktet gjør jo ikke noe, fordi det har man software/hardware (autotune) til og justere slik at det høres bra ut.

 

Noen som klarer og nevne 1 artist under 30 å3 som er stygg på f.eks MTV musicawards?  :cool:

Christina "Ugly"era...?

haha.. mener du virkelig at hun er stygg?.. hun er da godt over middels..

Nejda, mente egentlig ikke det, men før var ho ikke den peneste jeg hadde sett. Ho har nå blitt mye bedre ;)

Lenke til kommentar
Hvor mange ganger skal dere snakke om den "amerikanske dommeren"? Simon Cowell er IKKE amerikansk, men britisk. Han representerte riktigknok usa.

Nettopp, han representerer USA og er dermed den amerikanske dommeren. Nasjonalitet har da ikke noe med det å gjøre.

Lenke til kommentar

Akkurat hva som er rett terminologi der tør ikke jeg blande meg bort i. Jeg fikk bare intrykk at han var "ille" fordi han var fra USA... Selv synes jeg han er ganske morsom, selv om han har en tendens til og motsi seg en smule ellers (utenom idol). Han har forresten kommet ut med en bok som skal være ganske bra.

Lenke til kommentar

Litt feigt at hun amrikanske får være med når hun allerede er verdenskjent og har solgt to mill plater ? Han amrikanske dommern var jo dommer i den engelske Idol, derfor fikk engelskmannen gode kritikker av han.. Hadde vært fett om Kurt vant til tross for utseende, hadde bevist at man kan komme seg fram om man bare har talent, men er jo alt for mange USA elskende folk her i verden.. Når skal folk se hvilket korrupt land det er ? Alle som digger USA, les en bok av Michael Moore..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det teiteste var da dommeren for USA (altså, britiske Simon) sa at hadde det ikke vært for Idol hadde Kurt aldri fått platekontrakt. Rett meg hvis jeg tar feil, men hadde ikke Fenrik Lane platekontrakt før Idol?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...