Gå til innhold

YouTube premium?


ray001

Anbefalte innlegg

MariusJS skrev (På 20.1.2020 den 11.01):

Du rævkjører jo personene du eventuelt faktisk følger da, samt YouTube selv...

Hvis folk laster opp ting bare for å tjene penger, kan de ha det så godt. Folk kan tjene penger på skikkelig, nyttig jobb, og leke på fritiden.

Endret av Taurean
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ray001 skrev (På 19.1.2020 den 5.57):

Hva er deres erfaringer på YouTube premium?

Har ikke angret ett sekund. Hver gang jeg er innom Youtube uten min innlogging så blir jeg irritert på reklamen. De gangene jeg ser Youtube uten innlogging via VPN, f.eks. i Tyskland, så ser man hvor heldig man fortsatt er i Norge. Der var det sjeldent man fikk skippe reklamene etter 5 senkunder, og måtte som regel på hver eneste video se reklame i 30 sekunder først, og av og til 1-2 ganger inne i videoen også hvis det var satt inn.

Har så vidt testet musikken, men har all min musikk selv, og bruker ingen strømmetjenester til det. Liker ikke at ting plutselig blir borte når rettighetene blir flyttet til andre steder, slik som filmer på Netflix.

Lenke til kommentar
AndersT2 skrev (8 minutter siden):

Har ikke angret ett sekund. Hver gang jeg er innom Youtube uten min innlogging så blir jeg irritert på reklamen. De gangene jeg ser Youtube uten innlogging via VPN, f.eks. i Tyskland, så ser man hvor heldig man fortsatt er i Norge. Der var det sjeldent man fikk skippe reklamene etter 5 senkunder, og måtte som regel på hver eneste video se reklame i 30 sekunder først, og av og til 1-2 ganger inne i videoen også hvis det var satt inn.

Har så vidt testet musikken, men har all min musikk selv, og bruker ingen strømmetjenester til det. Liker ikke at ting plutselig blir borte når rettighetene blir flyttet til andre steder, slik som filmer på Netflix.

Hvis du er logget inn i utlandet via wifi med ok nedlastning, kan du laste ned videoene og se dem og på den måten hoppe over reklamen.

Lenke til kommentar
Taurean skrev (29 minutter siden):

Hvis du er logget inn i utlandet via wifi med ok nedlastning, kan du laste ned videoene og se dem og på den måten hoppe over reklamen.

Har ingen problemer med å betale for meg hvis det er ting jeg bruker. Jeg skjønner faktisk hvordan verden funker, og folk trenger penger til å kunne leve. Og syntes det kun er positivt at enkelte greier å skape sine egne arbeidsplasser og tjene penger på det.

Ser fra dine kommentarer at du ikke helt har skjønt hvordan ting henger sammen økonomisk i verden.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Dersom man foretrekker Google Play Music over YouTube Music så er premium til begge inkludert i YouTube Premium + Music. Selv benytter jeg YT Music, og det fungerer helt greit. Synes stadig Spotify fungerer bedre (bedre spillelister, mindre bugs), men bruker heller YT Music da jeg uansett betaler for YT Premium.

 

Lenke til kommentar
Zlatzman skrev (5 minutter siden):

Dersom man foretrekker Google Play Music over YouTube Music så er premium til begge inkludert i YouTube Premium + Music. Selv benytter jeg YT Music, og det fungerer helt greit. Synes stadig Spotify fungerer bedre (bedre spillelister, mindre bugs), men bruker heller YT Music da jeg uansett betaler for YT Premium.

 

Hvilke bugs er det du erfarer med YTm? 

Lenke til kommentar
ExcaliBuR skrev (1 time siden):

Hvilke bugs er det du erfarer med YTm? 

Enten bug eller brukerfeil:

A:
1) Hører på en vanlig spilleliste, og ønsker sette på en annen spilleliste (begge via Chromecast)
2) Navigerer inn på den nye spillelisten og trykker "Play" eller "Shuffle"
3) Den første sangen i den nye spillelisten spilles av, før den fortsetter å spille av den gamle spillelisten

B:
Hvis jeg ønsker å høre på én sang flere ganger (via Chromecast) blir avspillingskøen forvirret. Har ikke tenkt så mye over akkurat hva jeg gjør her, så usikker på nøyaktige skritt for å reprodusere.

Lenke til kommentar
2 hours ago, Taurean said:

Hvis folk laster opp ting bare for å tjene penger, kan de ha det så godt. Folk kan tjene penger på skikkelig, nyttig jobb, og leke på fritiden.

Media er og blir en bransje hvor du i stor grad må investere mye tid, de fleste som startet en YouTube kanal startet uten å tjene penger på det og migrerte sakte over når de hadde mulighet til å gjøre det økonomisk, de fleste av dem er heller ikke søkkrike og tjener langt mindre enn du skulle tro, det at du har en personlig mening om at alt skal være gratis får være ditt problem, men det er altså ikke slik verden fungerer i dag.

Lenke til kommentar
1 hour ago, AndersT2 said:

Har ingen problemer med å betale for meg hvis det er ting jeg bruker. Jeg skjønner faktisk hvordan verden funker, og folk trenger penger til å kunne leve. Og syntes det kun er positivt at enkelte greier å skape sine egne arbeidsplasser og tjene penger på det.

Ser fra dine kommentarer at du ikke helt har skjønt hvordan ting henger sammen økonomisk i verden.

^^Kunne vel egentlig bare copy pastet dette istedet...

Lenke til kommentar
Zlatzman skrev (3 timer siden):

Enten bug eller brukerfeil:

A:
1) Hører på en vanlig spilleliste, og ønsker sette på en annen spilleliste (begge via Chromecast)
2) Navigerer inn på den nye spillelisten og trykker "Play" eller "Shuffle"
3) Den første sangen i den nye spillelisten spilles av, før den fortsetter å spille av den gamle spillelisten

B:
Hvis jeg ønsker å høre på én sang flere ganger (via Chromecast) blir avspillingskøen forvirret. Har ikke tenkt så mye over akkurat hva jeg gjør her, så usikker på nøyaktige skritt for å reprodusere.

Ser ut som vi erfarer de samme bugsene.

Spesielt den første er irriterende. Eneste løsningen for meg der er å foce close appen.

Jeg erfarer også at appen ikke sender artist og trackinfo korrekt over bluetooth, henger gjerne igjen fra forrige.

Lenke til kommentar
Nidar2 skrev (På 19.1.2020 den 15.27):

Tror det er ti enheter. Det står at man kan tegne familieabonnement for kr. 179,-

Det beste er at man slipper reklamen på youtube.

Er litt usikker på Google Music om dagen, mener jeg leste om noen endringer der men husker ikke hva. Du får trolig alle svarene om du googler.
 

Har prøvet et par søke ord uten hell. Men søkte med andre ord og fikk opp https://www.digitaltrends.com/music/what-happens-to-google-play-music-youtube-music/

Her står det at kjøper YT premium så får en med Google music?

Lenke til kommentar

Har hatt YT premium siden det blei lansert og angrer ikke. Jeg blei ikke veldig plaga av reklame på PC siden jeg har en adblocker installert, men jeg ser også veldig mye YT via Chromecast hvor det kreves litt mer for å blokkere reklame. 

Men, den beste featuren som gjør det verdt det for meg er at mobilappen spilles under lockscreen. Jeg ser (hører) veldig mye podcasts/talkshows i bilen til og fra jobb. Med YT premium så kjøres dette under lockscreen og det er kun audio som streames. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
tsetsefluen skrev (På 22.1.2020 den 3.17):

Har premium og filmer jeg leier,de hakker og flyter ikke som normalt. Samme med Altibox. Har Sony Xperia V. Noen tips?

Det kan nok hjelpe å bytte ut mobilen din med noe nyere. Den du bruker er fra 2012. Mulig YouTube eller filmene er for krevende rett og slett for en såpass gammel mobil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...