Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare ruller ut en bunke gratisinnhold fra neste uke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Guybrush 3pwood skrev (På 27.11.2019 den 15.29):

Fabelaktig, Og dette er bare begynnelsen. Endelig er CoD på rett spor igjen.

Synes også dette spillet var moro. Har gjort unna ca. 30 timer på multiplayer og hadde det mye moro. Kommer helt sikkert tilbake for å spille mer en annen gang. 

Som tilsvar til deg: Syntes du også det er fryktelig leit med årlige utgivelser av CoD? Har ikke spelt serien på flere år og nå som noe virker bra igjen så klarer jeg ikke unngå å tenke "Hva skjer neste år?". Skulle ønske de kunne valgt en abonnement løsning i stede og kommet med jevnlige oppdatering(som de gjør ila. et år bare over flere år). Selv er jeg glad i konkurrere og denne modellen omfavner absolutt ikke det, på samme måte som FIFA ikke gjør det.

Uansett et godt spill som jeg hadde gitt 7.5-8/10 selv med ødelagte vinkler og usynlige motstandere(kanskje patcha nå?)

Lenke til kommentar

Fordi M4A1 og 725 er blitt nerfa så du ikke kan sitte å være toxic camper lenger da eller?

Ja, det er litt å fikse på i spillet men det er ikke gjort på en da, de gjør litt etter litt etterhvert som de ser ting må gjøres, ting må testes over tid og slikt før de kan gjøre endringer.

Skulle likt å se deg lage ett spillbart fps helt uten feil og mangler, som gjør alle gamere fornøyd og som blir spilt av millioner.....

Lenke til kommentar

Synes det er unødvendig mye hate og salt på alle kanaler rundt dette spillet, spesielt reddit. Jeg storkoser meg hvertfall, og synes de har gjort mye riktig med denne versjonen av MW. Single Player er helt fantastisk. MP er en god kombinasjon av taktisk og rush, noe som passer veldig godt for min spillestil. M4 og 725 må de fortsatt jobbe litt med, men det er ikke noe jeg har hatt store problemer med. Bortsett fra at M4 er en laser da xD.

Utifra datamining kommer det til å komme utrolig mye bra ekstrapakker med maps og div. snacks som vi kan kose oss med, både nye og gamle klassiske lokasjoner. Jeg visste ikke at de kom til å lansere Rush og Vacant allerede nå, så det er en gledelig overraskelse :D 

Svar til @Peteguy: Helt enig, det hadde vært mye bedre med et MW spill som kunne vart over lenger tid. Kunne heller lansert ny single player story som DLC, i stedet for å slippe nye spill hvert år. Men men, kan ikke få alt her i verden ?

Lenke til kommentar
FB.032103100538015 skrev (6 timer siden):

Fordi M4A1 og 725 er blitt nerfa så du ikke kan sitte å være toxic camper lenger da eller?

Ja, det er litt å fikse på i spillet men det er ikke gjort på en da, de gjør litt etter litt etterhvert som de ser ting må gjøres, ting må testes over tid og slikt før de kan gjøre endringer.

Skulle likt å se deg lage ett spillbart fps helt uten feil og mangler, som gjør alle gamere fornøyd og som blir spilt av millioner.....

Kid når du klarer å være saklig skal jeg gjerne diskutere med deg. Eller hadde du bare en dårlig kveld på slagmarken? Alt kan tilgis ?

Lenke til kommentar

Spillet er jo gjennomført broken. De bør fikse netcode og character model behaviour før de legger til mer innhold. Kan jo kaste terning om hvem som ser hvem først rundt hjørner. Og fast peeking innebærer at den som venter ser hele kroppen din 1 sekund før du ser dem. Da er det fint med 1 frame to kill TTK vett. Så noobs kan drepe hvem som helst. Dårligste cod lansert noensinne, og blir garantert ikke fiksa. Gg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...